Monday, 18 January 2016

Giveaway Cash RM500 Jan 2016 by Emas Putih

Giveway January Cash RM500 by Emas Putih|  Salam. Dijemput join GA uzu ni. GA pertama untuk tahun 2016.  Sila tekan banner kalau nak join GA ini. Terima kasih.


[Tekan Banner Di Atas Untuk Join]

Ini ada satu produk baru yang membantu menghilangkan jerawat dalam masa 24 jam iaitu REFINITY Acne Hydrogel ! Ada 6 sebab kenapa anda perlu mencuba hilangkan jerawat anda dengan cepat iaitu :

1. PANTAS BERTINDAK
Formulasi Acne Hydrogel FOKUS pada rawatan jerawat dan bekas jerawat bagi menjadikan wajah anda kembali licin bersih berseri.

2. SENANG & MUDAH
Hanya sapu 2 kali sehari dan tunggu hasilnya. Cepat meresap dan kering tanpa rasa kesan minyak.
3. SESUAI UNTUK KULIT SENSITIF
Tidak seperti produk lain di pasaran, Acne Hydrogel diperbuat dari bahan herba Asli yang sangat efektif dalam rawatan jerawat dan bebas dari bahan kimia. Oleh itu, ia sangat sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

4. PENGIKTIRAFAN
Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (NOT151105679K) dan Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PO-BMF-PPIM01407). Diyakini halal dan dijamin keberkesanannya.

5. 98% PENGGUNA BERPUAS HATI
Hampir 10,000 botol dijual setiap bulan dan hampir kesemua pengguna berpuas hati dengan kesannya. Setiap hari kami menerima testimoni positif dari pengguna.
Sesiapa yang berminat boleh dapatkan REFINITY Acne Hydrogel di http://refinity.com.my/ . Hilangkan jerawat anda semudah A B C dan sepantas kilat dalam masa 24 jam !! 

Harga  : RM70 sebotol / 2 botol RM130 *hargapromosi*
SMS / WhatsApp : ‘CLEAR’ ke  019-544 3000

Giveaway January2016 Cash RM500 by Emas Putih disponser oleh Emas Putih , dan Refinity Malaysia. Terima kasih kerana join GA ini :)

Thursday, 5 February 2015

Throwback hari pertama Maira darjah 1

Akhirnya bulan lepas Maira dh melangkah masuk darjah 1..sekejap msa berlalu..anak kecik yg saya duk tatang ni dh besar...saya kat umah pun dh kesunyian la..sume pi sekolah...

Gambar kat bawah ni msa sessi orientasi darjah 1 pada 31 Dec 2014 lepas...Maira dan abg2 nya bersekolah di Sek Keb Tasik Kesuma..kalau sebelum ni abg2 nya sekolah di Bandar Tun Hussein Onn Cheras...oleh sbb kami dah berpindah ke rumah baru di Semenyih maka terpaksa lah tukar sekolah..



Awal pagi 12 Jan 2015 Maira dh excited nk gi sekolah..sessi pagi sekolah agama dan sessi ptg sek keb..mmg sng budak ni bgun seawal 6.15 pagi..



Balik dari sekolah agama bersiap siap nk gi sek keb plk..ari pertama saya dan papanya htr la dlu..hari kedua dan seterusnya dh mula naik van..mmg ramai sgt pelajar darjah 1 kat sekolah Tasik Kesuma ni..hampir 400 org...mmg cuak la Maira tgk org ramai mcm ni...mula la saya tgk dia dh semacam...ada jugak la 3,4 org pelajar yg menangis...mujur Maira tak nangis..cuma dia kata dia takut sbb tkde kawan..pas dh siap berhimpun mereka dibawa ke kelas msg2..time ni mak bapak mmg tak dibenarkan ikut ye...hihihi




Time rehat saya pi jenguk jap..alhamdulillah dh ada kawan..nmpk la dia mcm seronok sikit..lega saya tgk dh pandai berdikari..


Sekolah keb Maira tak nak pakai tudung katanya nanti adik drjh 2 la ye adik pakai tudung sbb panas..ok la,,takkn la saya nk memaksa plk kan...kecik lagi tkpe la...belajar rajin2 ye sayang..lega dari hari ke hari menampakkan yg dia semakin seronok gi sekolah keb sbb katanya dah ada kawan...ujian transisi penempatan kelas aritu pn Maira dapat kelas pertama..alhamdulillah...


Wednesday, 4 February 2015

Throwback hari2 terakhir Maira di Pasti Nurul Iman

As salam selamat pagi semua..entry pembuka utk tahun 2015...korang sume masih ingat kat saya tak..huwaaa...sedihnyer kalau korang dah tak ingat...Saya nak tepek gmbr terakhir Maira di Pasti Nurul Iman tahun lepas...syg plk rasanya kalau tak abadikan di blog kesayangan ni..

Maira dapat hadiah utk kategori ujian spelling terbaik..100% markahnya...Alhamdulillah




Ni pula berkumpul dengan kawan2 utk persembahan nasyid..



Nyanyian nasyid dari pelajar 6 tahun..yg kecik coet sebelah Maira tu tetiba terselit..anak cikgu rasanya...


Ni pula beratur utk bersalam dengan cikgu2..


Sebak tgk mereka salam dgn cikgu masa ni...ye la dua tahun di Pasti Nurul Iman mmg seronok..cikgu2 pun baik2 belaka..rsa syg nk tinggalkan,,,


Bergambar bersama pengetua Pasti Nurul Iman Ustazah Noreha..


Maira di usia 6 tahun...


Gambar semasa konvo sayang la tkde sbb msa tu semua Pasti daerah Serdang berkumpul sekaligus dan buat majlis tu kat Kolej Universiti Islam Selangor (KUIS)..jadi tak dapat nak amik gmbr msa penyampaian sijil tu sbb kawalan begitu ketat smpaikan nk pi ke depan pentas amik gmbar pun x dapat...ye la ibubapa terlalu ramai..kalau sume pi ke depan nk amik gmbar mmg kelam kabut la jawabnya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.