Tuesday, 9 September 2014

Bermandi minyak hitam

As salam semua...muahh..muahh..muahhh...rindunya...entry pembuka untuk blog yg dah lama ditinggalkan..gmbar ni dah lama simpan dalam draft sebenarnya...dari bulan Jun...huhuhu..sedihnya baru skrg nk publish...

Ni si anak bulus saya yg balik umah bermandi dgn minyak itam pas main kat bawah,,ishh,,,mcm2 budak sekor ni tau.,aritu balik2 umah misai kontot..ntah keje sape la agaknya dipotongnya misai anakku sayang ni...budak2 la kot..anak bulu saya ni mmg pagi2 saya lepaskan main kat bawah sbb sian dia duk je dalam umah takde kwn..tp tu la asal balik ada je la masalah yg dibawa balik sekali...

Ni dh lena tido pas dimandikan..tp bau minyak masih kuat...dh mandi dua tiga kali baru ilang bau minyak tu ..sian dia..pening bau minyak itam tu kot terlelap tido mcm mkn ubat tido..x tau la mcmna minyak itam sampai tertumpah kat badan dia...



Friday, 22 August 2014

Tonton online Mat Tudung



Mat Tudung mengisahkan seorang kasanova bernama Johari (bekas Mat Rempit) yang telah jatuh cinta pandang pertama pada Zizie. Zizie bukanlah seperti gadis biasa yang mudah untuk didampinginya tapi seorang gadis berhijab yang terkenal dengan sifatnya yang dingin terhadap lelaki. Johari terpaksa mencari apa saja helah untuk mendekati Zizie. Cara yang difikirkannya paling berkesan ialah dengan menyamar sebagai gadis bertudung iaitu Johanna sebagai ‘adik perempuan’ kepada Johari.

Pelbagai insiden menarik berlaku apabila perwatakan ayu Johanna telah menarik hati bapa Zizie. Johari pula dia diintai oleh ibu Zizie yang kesepian akibat kurang diberi perhatian oleh ayah Zizie. Johari juga menjadi target abang Zizie yang keliru dengan jantinanya sendiri.




Monday, 4 August 2014

Tonton telemovie Bibik I Artis

Selamat hari raya semua kawan2...saya masih belum sempat nak share gambar raya kt blog utk tahun ni...hihihi..gambar pun x banyak..

Saya nak share dlu satu satunya telemovie yg saya layan masa hari raya aritu..tak salah saya masa raya ketiga kot di tv3..mmg best telemovie ni...suke tgk Nelydia Senrose kecek kelate..


Mengisahkan bibik Mek telah menghadiri sati sesi uji bakat secara rahsia. Dia telah menerima beberapa tawaran berlakon. Apabila majikannya, Puan Murni mendapat tahu, dia tida berapa gemar akan hal itu kerana dikhuatiri bibik Mek tidak dapat melaksanakan tugasnya dengan baik. Namun akhirnya, Puan Murni mengalah apabila dia dipecat oleh syarikatnya atas faktor krisis kewangan dan bibik Mek pula yang mengupahnya sebagai pembantu peribadi.

Pelakon: Nelydia Senrose, Lia Natalia, Norman Hakim, Sharifah Shahora, Puteri Adriana & Syazwan Zulkifli



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.