Thursday, 23 October 2014

Jom tonton Ribbit versi bahasa melayu

Best jugak ni cite ni ribbit ni versi Bahasa Melayu di bawah arahan Mamat Khalid..nak2 plk suara ribbit si katak ijau tu alihsuara dari Johan...tupai plk suara Elfira Loy...suara Izzue Islam pun ada jugak tau dia jadi labah2 versi Kelantan lagi...


Mengisahkan seekor katak yang bernama RIBBIT tapi percaya dia bukanlah seekor katak, tetapi seorang putera raja yang disumpah menjadi katak . Ribbit tak sama macam katak2 lain yang suka air. Pengembaraan bersama girlfriendnya si Tupai bermula, apabila Ribbit ingin mencari siapakah dia sebenarnya. Target utama Ribbit nak cari Puteri raja untuk dapatkan ciuman supaya sumpahan berakhir. Dalam pengembaraan untuk mencari puteri raja tulah macam-macam kejadian berlaku. Sehingga akhirnya dapat jumpa & ciuman puteri raja. Dan ahirnya, adakah RIBBIT bertukar menjadi putera raja yang hensem??? Nak tahu..jom layan movie ni kt bawah





Kucing yg sibuk nak tolong basuh kain

Pagi2 time saya nak masukkan kain dalam mesin basuh si anak bulu ni dia akan mula nk menyibuk..tak tau nape dia mmg suke tgk air yg berpusing dalam mesin tu..duk perati sokmo..kalau time mesin nk kuorkan air plk dia akan cepat2 lari masuk dalam bilik air nk tgk air kuor..suke dgn air tp pelik takut nk mandi..tak boleh dengar perkataan jom mandi ebab mula lah buat muka cuak lari masuk bawah meja...


Suke tgk buih...kadang2 dia masukkan tgn nk capai buih tu...mmg seronok hati pagi2 tgk gelagat budak ni..saya bukak penutup mesin ni kejap je nk bagi dia tgk,, sbb sibuk memanjat nk jenguk2 kt dalam..


Tuesday, 21 October 2014

Lenovo A889 rezeki awal October

 Alhamdulillah rezeki saya di awal October lepas..saya mmg tingin benor nk pakai hp Lenovo ni sbb tgk mmg tgh hot..ramai yg pakai dan saya tgk gmbr hasil dri  hp ni pun ok  cantik je,...selama ni duk pakai Samsung pun ok jugak biasa lah bila dh pakai yg tu tingin yg ni pulak...pompuan kannn...

Terima kasih la kat encik somi sbb wat suprise kasi hp ni...bkn sbb besday or anniversary tp sesaja je..wahhh..syok oo kalau sokmo dpt suprise gni kan...

Harga pun murah je takde la mahal benor..RM400++..





*gambar2 kt atas ni saya guna hp somi Lenovo A880..pasni gmbr seterusnya saya akan mula guna hp Lenovo A889...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.