Saturday, 2 July 2011

PENAMPAKAN HANTU DI KUANTAN

KORANG PERATI GAMBAR NI BETUL2....ALAMAK..SERAM PULAK DIBUATNYA....


KISAH GAMBAR NI....

...Sebagai pekerja separuh masa di sebuah bengkel (Kuantan) membaiki kereta yang terbabit dalam kemalangan, antara tugas Abdul Mubin ialah mengambil gambar kereta mangsa sebelum ditunda ke premis majikannya.
“Pada hari itu kira-kira jam 11.30 malam, ada kemalangan di kawasan berkenaan membabitkan sebuah kereta BMW 5 Siri yang dinaiki empat lelaki dalam perjalanan ke Kuantan.
“Saya berhenti di sebuah stesen minyak di Jalan Gambang untuk ke tandas sebelum isteri menegur mengenai gambar diambil selepas berasa curiga dengan bentuk tiga lembaga yang dirakam. Saya membesarkan lagi imej berkenaan sebelum terkejut melihat ‘satu keluarga’ berwajah ngeri dan lengkap berpakaian.
“Makhluk menyerupai wanita itu berpakaian serba putih manakala dua lagi berbaju merah,” katanya, di sini, semalam.
Menurutnya, terkejut dengan penemuan makhluk itu yang kali pertama dilihatnya, dia kemudian memberitahu rakannya yang sama-sama berada di tempat kejadian.
Dia berkata, rakannya mendakwa tidak selesa ketika mereka berada di kawasan berkenaan sebelum itu.
Katanya, rakannya turut mendakwa menemui kesan tapak kaki berlumpur berjalan naik ke bumbung kereta yang terbabit nahas itu tetapi enggan menceritakan kepadanya kerana bimbang sesuatu buruk berlaku.
Abdul Mubin mendakwa, ketika merakam gambar berkenaan, dia yakin tiada sesiapa berada di depannya kerana tempat kejadian gelap gelita.

SUMBER DARI  SINI

8 org bagi komen best..:

::NureeN:: said...

seram plak dok baca ni dah kol 1.30 pagi.. hehehe...

terjah cini cepat
http://pinkummi.blogspot.com/2011/07/pemenang-pemenang-1st-giveaway-by.html

Nida said...

Fieda!!!!!!!!!!!!!! Oh tidak, kat Kuantan ke? ayoyo, Nida ni dah ler duk Kuantan (rumah dan kerja di sana).. pindah negeri aci tak ek..hehe

hehehe.. tak sangka kita ni sebaya.. (kira halal je setahun tu), Fieda duk Perak ek..

Ni email Nida, radinsah@gmail.com

Cik Rose Cute said...

Seram jugak hihihi

IntaNBerliaN said...

huhuu menakutkan la pulak... huhuu

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

seram je bila tgk ni kak..

Zue AnnaLeeya said...

kt kuantan ker fieda...
hadoiii... seram plak...

stellaizz said...

ehhh mcm kwn stella lah bj puteh tu agagagagag


berdiri bulu2 rome i

tiefazatie said...

isk2...mmg scary nie..aiyak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.