Wednesday, 28 March 2012

BEN ASHAARI DAN RAKAN BLOGGER

 
   

BEN ASHAARI

Malam ni saje gatai2 nak join segmen dari BEN ASHAARI..Dah lama tak join segmen brader ni..
Kalau korang nak join jom la bermula dari jam 8 malam ni sehingga 10 malam je..cuma 2 jam ok..
yang penting BEN cakap ini bukan segmen nak kaya traffik atau followers..cuma untuk tambah rakan
blogger baru hokeyyy....

Ada soalan cepu mas la pulakkk...
Anda ternampak seorang rakan anda sedang makan di sebuah gerai , kemudian anda menyapanya. Soalannya , apakah ayat pertama sekali yang akan anda lafazkan ?

Dah tentu la ayat pertama saya -Hai...assalamualaikum....-Jangan sesekali tanya hai wat ape tu makan ker...??dah tentu2 lah org tu tgh makan..kang ada plk dia jawab tak lah tgh gosok gigi ni....ye takkk..??


16 org bagi komen best..:

Pka Rahim said...

hi pka join segmen yg sama.
jom singgah blog pka.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-rakan-blogger.html

terima kasih! :)

farhanamasdo said...

singgah n follow sini . dari segmen hero malaya kite nih . broben . feel free to visit me back okeyh :)

http://bungajauh.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-rakan-bogger.html

IntaNBerliaN said...

sy pun dh lama xjoin segmen abg ben..

ieda said...

aah lah fieda, akk pun dah lama x join huhuhu
dah x sempat sokmo :(

Cik Rose Cute said...

Tak ada masa nak join hihihi

Ummi Iman said...

belum pernah join lagi..

Acik Erna said...

fieda..he he..memang biasa camtu kan..dah tentu2 sedang makan ditanya lagi..makan ke..

Fadzmie Mohamad said...

Singgah dari segmen yang sama ;)

http://www.fadzmiemohamad.com/ben-ashaari-dan-rakan-blogger/

Puan Kutu said...

malas dah nak join segmen2 abg taf nie..klu segmen pengomen tegar blog sy,sy join.hehe..

SURIANI ISMAIL said...

salam... join segmen sama...:}

http://slumberznanie.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-rakan-bogger.html

anisalya said...

dah lama jugak tak join segmen Ben ni.

miss Z said...

miss z datang sini!! :D singgh dari segmen abg ben...senang2 datanglah blog ea

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-rakan-bogger.html

julia jamaludin said...

singgah bace jawapan :)

http://juliajamaludin.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-rakan-bogger.html

Ohsenyum said...

ramai dah comment huhuhu.....salam kenalan.....saya dah follow sini

http://ohsenyum.blogspot.com/2012/03/ohsenyum-ben-ashaari-dan-rakan-bogger.html

MaryaYusof said...

Tak join tp nak jwb soalan tu... Kalau sy jumpa kwn biasanya tnya,"Ko sihat ke?" takpun "Apa khabar?" hehehee ;)

icumm said...

Dari segmen yg sma..bru ada msa nk bw..salam prkenalan utk kamu, sy blogger sthun jagung baru
silalah singgah di blog x seberape sy ^^

http://icumm-icum.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.