Monday, 26 March 2012

Gambar Irma Hasmie yg anggun di hari pertunangan

 

Akhirnya Irma Hasmie telah pun bertunang dengan jejaka pilihan hatinya Rezza pada 24 Mac 2012 lalu dan dijangka bakal berkahwin pada 1 Julai 2012...
Tahniah moga2 hubungan mereka berkekalan hingga ke jinjang pelamin..
Sejak Irma Hasmie bertudung saya minat sangat kat dia..Semakin comel kan..

gambar pertunangan irma hasmie gambar pertunangan irma hasmie 

gambar pertunangan irma hasmie gambar pertunangan irma hasmie 

gambar pertunangan irma hasmie
 

23 org bagi komen best..:

Tihara said...

oooo..baru la dapat tgk gambo tunang dia...lawa kan irma :)

jemarisuri said...

cantekkk

Citra NaniZam said...

Tahniah buat Irma.. alhamdulillah jodoh tu rahsia Allah

Myra Jay said...

Tahniah pada Irma, memang cantik dan berseri je, baju pun warna lembut ;)

Kakzakie said...

Kakak pun minat dia. Cantik kan sejak dia bertudung. Baju pilihan dia pun cantik dan sesuai sangat.

Saya Disini said...

cntiknye

Mama Ema said...

cantik irma ni

Anum said...

comelnya

sue zainun said...

sangat2 comel..ada hikmah bila dia putus ngan Nabil kan..:)

Cik Adieb said...

siyes,mang comel :D

Puan Kutu said...

cntik sgt.berseri2 muka irma..:)

ct rahani said...

comelkan kak.. nampak sepadan betul irma & tunangnya tu.. sweets.. :)

Qhaifa Nur said...

memang cantik...
persiapan untuk majlis tunangnya pun cantik...
tahniah irma..

Miss uCu said...

yup..sgt sweet..miss pun minat dia since imej barunya:)

cIk JanNah said...

ima cantek. baju dia pon cantek. kaler tema dia pon cantek..fuhhh semoga berbahagia hingga ke jinjang pelamin

eyka yuca mika ツ said...

lawanya :]

Cik Rose Cute said...

Comelkan...Pasangannya pun hensem...

SeputihSalju said...

mkin lama mkin cantik irma nih.. muka pun berseri2 jer...

nanakimie said...

cantik:)

sama cantik sama padan,heee...:)

Ummi Iman said...

alhamdulillah... jodoh dah sampai. Pernah jumpa kat luar. mmg sweet orangnya..

IntaNBerliaN said...

oo ni ke tunang dia.. pnh tgk dorg b2 ni dlm rncgn apa ntah..

Lynn Damya said...

cantiknyaaaaaaaaaa irma hasmie !!! sejuk mata memandang lepas dy bertudung, suka sgt, mudah2han dia bahagia dgn suami, amin~~ :)

akak, jom tgk kedai online sy :

https://www.facebook.com/pages/Hummy-Lovey/161920147254110

craft yg gunakan bentuk love sebagai bentuk utama ! :) tQ

anisalya said...

memang cantik. sama padan je dengan pasangannya tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.