Sunday, 25 March 2012

Kucing2 itu ada di sini......

 

Terima kasih korang yg sudi gak main teka2 ni...maaf lah takder hadiah tapi pasni saya janji kalau ada lagi main teka2 gini saya nak kasi hadiah la...sbb tgk macam best jugak ni ada sambutan...nanti blh wat macam simple2 contest kan...
Kat sini lah kucing2 tu menyorok..





Terima kasih kat Syuhada , Ummi Iman , Ecadwinkyasha , Umialya , Lynn Mr She ,Damya ,Darwish , Izan Mama Mia , Cik Rose , Nazayiena , Saya Arief , Tihara , Eita , Aira Shahira Azmi dan Intan Berlian kerana sudi meminaukan bijik mata cari kucing2 tu...

15 org bagi komen best..:

ajumohit said...

alolo comelnya meow tu, patutlah tak balik umah, dia nyorok ye hehehhe

Ummi Iman said...

menguji mata ;)

nanakimie said...

susah jgk nk cari tu..hee...kalo nana mau sampai esok xjumpa kucing2 tu:)

Cik Rose Cute said...

Seronok main teka cam nie hihihi...

shiema sufian said...

Kalau Shiema cari memang tak jumpa lah kan =='

SyUhAdA said...

yg ke-4 tu xbape nmpak sgt mula2..perati btul2 bru nmpak..hehe

ecadwinkyasha said...

kan betul eca teka.hahaha..memula mmg susah gk...tpi bila da jumpa kucing dkt gmbr pertama,,gmbr2 seterusnya jadi senang pula :)

umialya said...

1/3 betul...hihihi

nurmujahidah said...

salam,, jom join first ga by muja,,, hope sudi k,, :D

http://mujadafewa.blogspot.com/2012/03/first-giveaway-by-nurmujahidah-lady.html

wan nurul hezrina said...

si belang yang cumilll=)

Masya said...

mata saya memang tak nampak langsung kucing² tu kat mane?? hihihihihi.. masalah mata ni...

Nazayiena said...

Situ rupanya kuching yg pic.no.2 tu....

kayyana said...

alalalalal.. terlepas la nak menjulingkan mata.. uwaaa..

Puan Kutu said...

klu sy nak carik naik juling gak la mata.hiks..

anisalya said...

hahaha... terbaik la orang2 yang mencari kucing2 comel ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.