Saturday, 17 March 2012

Softlan packaging baru

ASSALAMUALAIKUM 

 

Saya baru nak cuba Softlan baru ni...ye ke baru atau saya yg baru tau..??sebelum ni saya guna Downy..
Softlan ni pekat..kalau nak guna kena tambah air la dalam botol..Baunya wangi..ok la..
saya beli kt Giant harganya dlm RM4.70 sepeket..

Rasanya pernah tgk sekali iklan kt tv..ada part yg anak dia pijak tak
pecah pun bungkusan ni...tapi saya tak berani la nk test suruh
budak2 ni pijak...sekali pecah kan dah naya...Plastik bungkusan ni
lain dari yg sebelumnya..lembut dan halus jer..



12 org bagi komen best..:

EnciK AxixOu said...

boley wt basuh kete x neh??heeee

umialya said...

dulu pekat je soflan ni

ecadwinkyasha said...

eca guna softlan ne....pekat dan kena tambah air banyak..tpi bila nak rendam dgn baju kita....xwangi sgt.....prefer downy tp MAHAL...hukhukhuk :(

Cik Rose Cute said...

soflan nie wangi baunya...cik rose guna nie jugak hihihi

saffiya_aleesya @ echa said...

buat baju lembut dan wangi...saya pun guna softlan jugak!!!

faiz fakhirin said...

sy lebih suka downy...

ajumohit said...

Emmm bleh bau wangi smpi ke sini hehe

IntaNBerliaN said...

sy pun guna softlan gak tp guna y dlm botol... lps ni blh guna yg gini plak...

done university of london..

anisalya said...

dah lama kak. saya guna softlan ni la. paket dia tu pun wangi jugak.

mama irfan said...

best ka??? anis pengguna setia downy ja... x besa cuba try softener len pon

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

dulu eija guna softlan
tp skrg eija guna downy sbb mmg sukakan bau downy yg lebih thn lama..

Masya said...

SUAMI SUKE BELI PEWANGI DAIA.. OK JUGAK.. BAU MMG WANGII.. KT NI TAK KESAH SGT HIHIHIHIHI.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.