Monday, 26 March 2012

Wajah pembunuh Dirang

 

Ni ler wajah manusia yg tergamak membunuh kanak2 malang Dirang baru2 ini...
Wajah tak macam orang jahat tapi siapa sangka hatinya sangat kejam...Sekarang dah tak boleh nilai orang dari raut wajah tau...kalau muka orang tu samseng katakan belum tentu dia jahat dan muka baik belum tentu dia baik..ohh..susahnya nak nilai manusia skrg ni....Moga manusia kejam ni diberikan hukuman yg setimpal...

Semoga roh adik Dirang tenang di sana...


 

ANGGOTA polis mengiringi seorang buruh Muidin Maidin, 24, ke Mahkamah Majistret Johor Bahru, hari ini atas tuduhan membunuh Nurul Nadirah Abdullah, 5, awal bulan ini. Muidin dituduh membunuh Nurul Nadirah atau lebih dikenali sebagai Dirang di ladang kelapa sawit, Bandar Seri Alam, Masai, antara pukul 11 pagi dan 7 malam, 1 Mac lalu. 

29 org bagi komen best..:

Cik Rose Cute said...

Dah dapat orangnnya...memang nampak muka baik

CIK MAY said...

phew...mude lagi dah ade title pembunuh...!

Falsya said...

aah la kak ieda..xmcm pembunuh pun kan..itu la..xleh nak nilai org dr segi rupe dh skang nie..

Nazayiena said...

Memang susah nak nilai hati org nie dr raut wajah je...

ummiarissa said...

oh ini orangnya..betullah..muka nampak baik..tapi hati sangat kejam...hati-hatilah kita..

LYAfrina said...

smoga mdpt balasan y setimpal drp allah swt...

nanakimie said...

oo,da tau ye sapa pembunuhnya...huhu...tula kan sis,jgn main ngk muka je..mcm2 jenis org kat dunia neh

umialya said...

nampak lembut je wajah tu

cIk JanNah said...

jannah tak ikut sangat kes nie. motip pembunuhan ape kak?

saya cello191 said...

apa la ada dlm otak dia sampai sanggup bunuh budak tu..
kejam..

eita said...

pandangan luaran tak sama dengan dalaman...

Citra NaniZam said...

semoga mendapat balasan yg setimpal

Miss Butterfly said...

apa motif dye bunuh arwah ?

fieda said...

@cIk JanNah

motif sebab dendam kat nenek budak tu..punca sbb nenek budak tu pernah hina dia..aduhai...tak masuk akal..

fieda said...

@Miss Butterfly

motif tak masuk akal kan...dendan kat nenek cucu jadi mangsa..

sue zainun said...

owh ini orangnya..apa la ada dlm otaknya ms bunuh tu..ishh

Acik Erna said...

assalam fieda..tak faham kan..apa la salah dak kecik tu..sampai dibunuh

Ummi Iman said...

baru tahu motifnya. patutlah nenek dia sedih sgt. mmg susah nak nilai seseorang. kadang2 tu yg diam tu lebih bahaya. apa pun kenalah sentiasa berhati2 bila berkata2. kena yg terasa dan kurang agama, takut buat macam2 kat keluarga kita pula.

Bui Junaidi said...

KOT2 ADA MASALAH MENTAL TAK..UISHHH,KEJAM..TK SEPADAN DGN MUKA

TP PERNAH DGR PASAL PEMBUNUH BERSIRI 'VERY IDHAM HENYANSYAH @ RYAN' TAK?MUKA BOLEH TAHAN TAPI KEJAM AMAT..HUHU

Ekmi Rabat said...

Muka baik tak semestinya ati bersih

IntaNBerliaN said...

skrg dia terimalah hukuman nya...

Cik Tie@Akak said...

muka baik giler..tapi sape sangka kan?

Ummi Hanie said...

iyelah kak fieda.. muke nmpk tak mcm pembunuh kejam jer... hish ! umur baru 24 dah jadi pembunuh..ya ampunnn...

asal kes bunuh2 je selalu kat ladang kelapa sawit kan.. mcm fobia lak bile nmpk ldg klapa sawit ni.. hanie slalu terbayang bukan2...huhu

Princess Solehah said...

macam2 dah sekarang ni...risau juga kalau anak main kat luar rumah walaupun pintu pagar berkunci huhu

anisalya said...

baru 24 tapi muka tak macam 24 pun. tu la zaman sekarang ni yg muka baik tu la kadang2 ada udang disebalik batu.

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ said...

iskhhh3x.. sakit kut dia ni ..

Masya said...

hukumannya gatung sampai mati kan...
moga setimpal dgn ape yg dilakukan...
pengajaran buat kt jugakkan.. kadang² hati risau jer tgl anak kat rumah pengasuh..

Puan Kutu said...

muka macam pak ustaz tp tak sgka betul sekejam itu dia sanggup buat.semoga smpt bertaubat dan dpt balasan setimpal..

Lynn said...

hmm muka tenang je kan..sapa sangka air yg tenang tak ada buaya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.