Wednesday, 28 March 2012

wordless wednesday #15

ASSALAMUALAIKUM

 

Kawan ketawa senang dicari.. Namun, kawan ketika susah, pasti sedikit sekali...

18 org bagi komen best..:

LYAfrina said...

btl tu.. kbyakan skarang..kawan dikala senang n happy j y mgelilingi kt.. bila kt susah.. kdg2 hanya sorang j y setia di sisi kita..dan org y paling setia itu ialah ibu kt kan..itulah sahabat terbaik kt... dan... juga suami..

Miss uCu said...

sakam..mrng..yup..miss stuju:) kwn time sng rami=ai..tmn mnangis??

Miss uCu said...

sakam..mrng..yup..miss stuju:) kwn time sng rami=ai..tmn mnangis??

shiema sufian said...

Betul betul (: setuju

jemarisuri said...

sy setuju...

Nida said...

Kadang2 bila ketika kita susah bukan susah nak cari kawan... cuma kawan pun susah juga(tak berapa senang) untuk membantu dalam ertikata lain, mereka nak membantu tapi diri sendiri pun dalam keadaan tak mengizainkan utk membantu.

ajumohit said...

alahai comelnya, pandai pulak si kucing2 ni

nuyui a.k.a miss YUI said...

btol tu sis..

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

alahai.... ukhwah (^____^)

Cik Rose Cute said...

huhuhu betul tue fieda...

Puan Kutu said...

setuju..bukan saja sedikit tp macam tak ada je.hehe..

izan mama mia said...

itu belum campur..kawan makan kawan, tikam dari belakang,musuh dalam selimut...kawan sejati vs bff (err..dh melalut pulak...dah lari dari tajuk ker...hihkhihk..sory kak fieda...)

Ummi Iman said...

fieda baru tgk fb tanyalah ustaz. kata2 yg menarik untuk dikongsi. Kurangkan berfikir soal hati, banyakkan renungan soal mati. bicara soal hati mmg tiada kesudahannya... ;) utk diri sendiri juga..

Anum said...

anum setuju

Myra Jay said...

Ye betul tu, sahabat susah senang yang susah dicari.

Tihara said...

pengalaman mengajar erti hidup..sebab tu saya rasa serik sangat dengan kawan..family lagi penting..kawan2 yg dulu2 mana? takde pun..dah lepas diri masing2...kita dilupakan terus..papehal pun redho je lah..hehe :)

IntaNBerliaN said...

a'aa betoi tu kak fieda.. tp sy alhamdulillah stakat ni sy dikelilingi oleh kwn2 yg baik je dr zaman sekolah dulu.. baik sampai skrg...

Masya said...

betul tu.. setuju sesgt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.