Wednesday, 28 March 2012

wordless wednesday #16

ASSALAMUALAIKUM

 

Pesanan buat semua anak2 pompuan mama,ibu,ummi,mak,bonda dan mummy...
Risau dengan kes remaja pompuan yg semakin menjadi jadi sejak kebelakangan ni..

Semoga anak2 kita dilindungi oleh ALLAH S.W.T


24 org bagi komen best..:

Cik Rose Cute said...

Semoga anak-anak kita menjadi insan yg terbaik ya fieda...

shiema sufian said...

nice nice. super duper like (:

Tihara said...

comel pesanan ni..nak bg pesanan tu senang kan, nak bg meresap dalam hati mereka bukan mudah kalau bukan kerana hidayah dari Allah..hidayah adalah milik Allah, berdoa muga Allah memberi hidayah kepada semua muslimin dan muslimat..aminn

Anum said...

insyaallah

ecadwinkyasha said...

nasihat yg akan di guna untuk semua anak-anak gadis sekarang.....

semakin menjadi2 ye kak kes melibatkan remaja perempuan.

nuyui a.k.a miss YUI said...

mcm2 jd skg..berhati2..

sYiRa LoKMaN said...

oke mama ^_^

Munnafendy said...

comelnyaaaa....sama2 kita ingat mengingati =)

mamalieyna said...

itulah..cabaran sungguh mmbesarkan anak2 zaman skrg, baik lelaki, apatah lg pompuan..

Masya said...

insyaallahh....

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hmm pesanan utk saya jugak nie.. hehe :)

Nazayiena said...

Semoga kita semua dlm perlindungan Allah SWT. amin.

Zie said...

PESANAN YG BAIK UNTUK ANAK2... AMIN

Mk Syahir said...

semoga dilindungi oleh Nya..Insya'Allah
-MKS-

ieda said...

insyaallahhhhh dik
TQ dikkk
sgt2 manisss pesanan ini
diharap2 anak2 diluar sana dan isteri2 diluar sana sama2 renung2kan ;)

Cho Zila said...

anak sedara saya suka sangatni.. kelakar sesangatkan...

IntaNBerliaN said...

InsyaAllah ummi.. :-)

singgah tgk road tax kete.. :-)

IntaNBerliaN said...

baguslah maira suke.. lps ni makin rajin lah maira study..hihii... shawl tu sy bg tp xtau kak fieda pakai or tak..hihii

izan mama mia said...

tq

hud aikara said...

jangan lupa juga ibu-ibu dan bapa-bapa jaga dan didiklah anak-anak lelaki dengan baik supaya dia tidak menjadi perayu gadis, penzina dan kaki perempuan.Sebab yg paling besar remaja wanita lari adalah kerana pujuk rayu teman lelaki. Kita seperti lupa 'iblis' sebenar dibelakang kes tersebut. Remaja wanita yg terlibat tu sah-sahlah mentah, tak fikir panjang dan terpengaruh konon wujudnya cinta sejati, tapi si lelaki tu dah besar panjang lansung tak fikir itu semua. Yang mereka tahu mereka dapat seks percuma dengan kebodohan gadis2 ini. Jadi para ibu bapa Malaysia sekalian jangan ingat anak perempuan saja yg perlu dijaga, tapi jagalah anak lelaki sama, jangan ikut budaya Melayu yg selalu cakap; 'ala..lelaki biasalah..memang macam tu...'
so, kalau dah macam tu lelaki maknanya boleh buat apa sajalah? Lelaki dilahirkan sebagai pemimpin jadi sepatutnya mereka memimpin teman wanita mereka yg mentah ini menjadi manusia tahu maruah tapi apa yg jadi mereka memperdayakan kebodohan mereka. Alasannya gadis2 ini datang mengoda. wow..ini namanya harapkan pagar, pagar makan padi!

Puan Kutu said...

insyaallah akan teruskan nasihat ini bila dah ada anak perempuan nanti..(berangan dulu)

anisalya said...

budak2 zaman sekarang ni entah apa la yang difikirkan.

Anonymous said...

baik . . i.Allah . .

sHaRiNa eLyaNa said...

insyallah ummi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.