Friday, 6 April 2012

Aksi tido si comel

 
 

Ala...tomeynyer....anak sape ni....geram saya tengok...
Betapa beruntungnya anak2 kucing ni mempunyai tuan yg sangat penyayang..
Tak boleh tahan gelak tgk masing2 punya cara tido..macam manusia jugak kan...



26 org bagi komen best..:

Tihara said...

haha cumell..suke main ngan kucing ni tp bulu2 yg berterbangan tu yang tak menahan tu :)

nur anis said...

comel sangat....:)

Myra Jay said...

Alolooo, mmg comel :)

Myra Jay said...

Alolooo, mmg comel :)

teratak hati said...

ada ke kucing tido telentang camtu..comel je..

sue zainun said...

amoihh2..comelnyer..hihi

Cik FaRiZaM said...

comel nye dia tido siap ada katil

jemput singgah ke blog sy http://afasz.blogspot.com

Aju Mohit said...

eiii rasa nak geget je sekor2 tu fieda, siyes comel banget hehehehe

deno said...

comelnye!!!! bertuah betul kucing2 nie kan... :)

Puan Kutu said...

mmg comel..tp ada ke kucing yg macam nie ekk?mungkinlah kot kucing sekarang nie demandnya macam manusia..:)

Kakzakie said...

Kucing tu pun macam dah biasa pakai selimut ye...:)

fiza said...

Alolololo...tomeinya kucing2 nih.

IntaNBerliaN said...

hihiii siap berselimut lg...

*zafirah elfishy* said...

wah!comel sangat2!!^^

Masya said...

so sweeet... comelnya...

mama irfan said...

hahahahahhahahahahahahhahahahhahahahahhahahah lawaknya..... ^_*

Cik Rose Cute said...

CUTENYA KUCING TUE...BERUNTUNG BADAN...

9n0L4 said...

super comelllll. sape tuan die ni? penyayang gile!

Acik IeyMah said...

untung la si kucing sekalian..siap selimut bantal sekali ha..
selesa tidor..hahahaha..

MamaEma said...

heheh..anak sapolah ni..

MamaEma said...

heheh..anak sapolah ni..

jemarisuri said...

elok je kucing tidur ...

Iena Eliena said...

Blogwalking here...

cik iena follow your blog..
follow my blog juga ye(^_~)
www.ienaeliena.com

Sheqynne Hotloverzs said...

alolo , sweetnya .. cantik tempat tidur ..

eita said...

kreatifnya tuan dia...
bagi selimut....

anisalya said...

tidur okay je. tak ada pulak gerak sana sini. kucing siapa la ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.