Thursday, 5 April 2012

Entry selamat hari lahir buat anakandaku...

 

Tepat jam 11.59am pada 5 April 2000 maka lahirlah putera pertamaku yang diberi nama
 MUHAMMAD ASYRAF BIN MOHD RAFLI ke dunia ni...Dan hari ini maka genaplah umur abang 12 tahun....Alamak..kejapnyer..cepat betul masa berlalu..Tanpa disedari saya dah mempunyai seorang anak bujang..tahun depan dah masuk sekolah menengah....Minggu depan nak kena bawak gi buat IC la...Maka makin bertambah2 remaja la mama ni..ahaks...Ingat...kita kena katakan yg diri kita ni sentiasa girl2 gitu kan...hihihi..


Mama cuma doakan agar abang menjadi anak yg soleh dan taat pada perintah agama...Yang penting
dengar kata mama dgn papa...Lagi beberapa bulan dah nak UPSR kan.. jadi sila lah 
berusaha lebih gigih lagi kalau nak dapat result yg cemerlang...


Gambar pakai jubah hijau ni 6 tahun yg lepas masa graduate tadika...Semoga satu hari nanti abang akan pakai jubah ni untuk GRADUATE yg betul2 punya...


37 org bagi komen best..:

Zuran said...

hehe..best!! best anak dah besar...selamat hari jadi abg...daripada ahkak zuran ahakssss!!

Saya Disini said...

hapy besday

Miss Butterfly said...

same beday ngn eyda ! blehla sambut same2 nanti . hehehe

izan mama mia said...

hepy besday.........wah dah ada ank bujang kak Fieda ni yer....hensem lak tu...semoga dia jadi anak yang baik menjadi kebanggaan semua..tentu dapat hadiah specel ni dr mama..kan.. ^-^

wan nurul hezrina said...

hepi buffday lil boy..oo dah nak uosr dah abang ek?insyaallah result cemerlang.budak zaman la nie pandai2=)

Tihara said...

ooo..comey anak bujang fieda..happy birthday.. :)

Norzie hany said...

Happy birthday Asyraf...semoga menjadi anak yang soleh dan taat kepada kedua ibubapa.Belajar rajin2ye dan semoga mendapat keputusan yang cemerlang dalam upsr nanti.

sue zainun said...

selamat hari lahir utk muhammad asyraf..semoga jadi anak soleh dan menjadi kebanggan sekeluarga..insyaallah..

::NureeN:: said...

dah besar ya abg.. gambo abg skarg x der ke? dh lain kan muka abg masa skrg & 6thn lps :)

Anum said...

HB

syawalsimpsons said...

happy bufday...

Kakzakie said...

Selamat ualgnthaun ke 12 Mohd Asyraf. Lihatlah besarnya harapan mama-papa. Auntie doakan yg terbaik ye...

ShimaSalleh said...

hensem nye ank bujang fieda nih :) Selamat hari ulang tahun

LYAfrina said...

selamat hari lahir buat asyraf.. wah..dah 12thn yer... thn ni ambik upsr kan.. autie doakan agar asyraf bjaya dlm pelajaran n dilapangkn dada dlm mnimba ilmu..insyallah...selamat maju jaya

nanakimie said...

epy besday buat abglong:)

sama besday ngn kawan nana,hee....

anitadiana said...

dah besar dah anak fieda...dah anak bujang dah.....semoga abg membesar menjadi anak yg soleh...amin....

eita said...

selamat hari lahir...kejap je masa berlalu kan.....
dah besar panjang...

umialya said...

selamat hari Muhammad Asyraf..

Acik IeyMah said...

Selamat hr lahir dikk..
Be a good son oke..^_^
Semoga hidup kamu di berkati dan dirahmati Allah serta kedua ibu ayah..amin..

Nisa Greennnpanda said...

Hepi 12th B'day wat Asyraf..
moge die success dlm UPSR, study & idupnye, insyaAllah..amin3.. ^_^

lame xsinggah blog kak Fieda.. XP

Nazayiena said...

Selamat hari jadi abg semoga jadi anak yg soleh dan berjaya dunia serta akhirat.

~ yus ~ said...

selamat hari ulangtahun buat Muhammad Asyraf, semoga jadi anak kebanggaan keluarga. Nama Asyraf, sedap tu, moga boleh jadi macam Imam Muda Asyraf tu kan...aminnn.

Zie said...

Tahniah dan selamat hari ulang tahun yg ke 12,.. emm dah besar nak sis ni... mudahan menjadi anak yg baik...dan soleh... semoga berjaya dalam hidup...

Izan Ishak said...

happy birthday abang!

dah besar anak bujang kak fieda ni.

moga abang terus jadi contoh pada adik2 dan kebanggaan mama n papa sampai bila2...

ZalinZalina said...

Hepi Besdei Asyraf...auntie doakan Asyraf cemerlang exam UPSR nanti... mudah2an jadi anak yang saleh :)

P/S...mak tak buat kek ke..he he he..

Aju Mohit said...

Happy birthday bang!!! Dah besar ye kamu, tahun ni upsr!!! Moga pjg umur n murah rezeki!!!

lurun namzar said...

dh besar anak akak. :)

9n0L4 said...

wahhhhh. dah besar eh anak kak fieda, ;)

Hanif said...

Selamat Hari Jadi MUHAMMAD ASYRAF BIN MOHD RAFLI..
Sama bulan dengan pakcik..Pakcik 17.04.2012..hehee
Pakcik?

puanbee said...

selamat hari lahir , saya tolong aminkan doa ibu nya saja lah ..

Puan Kutu said...

selaamt harijadi utk abang.belajar rajin2 dan selamat berjaya dalam UPSR juga..:)

Ummi Iman said...

happy birthday Asyraf. good luck utk UPSR. dgr cakap mama dan papa ya

anisalya said...

happy belated abang...

Lynn said...

wah..dah ada anak bujang...mama dia masih mantain lagi..

IntaNBerliaN said...

dah besar ank kak fieda ek... thn dpn dah nk sekolah menengah... sekejap je kan..

sklah gambar yg pakai jubah tu.. comel sangat!!

btw, happy bzday utk abang... :-)

done

Masya said...

happy belated bestday.. sorry lambat wishh.. semoga panjang umur & dimurahkan rezeki...

Cik Rose Cute said...

WAH!! FIEDA TAHUN DEPAN ADA ANAK BUJANG HEHEHE....SELAMAT HARI LAHIR ABANG...SEMOGA MENJADI INSAN YG SOLEH DAN TAAT IBUAYAH...GOODLUCK!! SEMOGA UPSAR CEMERLANG TAHUN NIE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.