Tuesday, 10 April 2012

Gambar Isteri Profesor Dr. Bahrom Sanugi..Memang sah Sri Wani seorang perempuan

 

Baru-baru ini satu berita yang mengejutkan juga mengenai seorang Profesor Dr. Bahrom Sanugi, 61, bekas dekan Fakulti Penyelidikan dan Inovasi, Universiti Sains Islam Malaysia (USIM) di Nilai, Negeri Sembilan, mengesyaki isterinya lelaki, memfailkan permohonan membatalkan perkahwinan di Mahkamah Tinggi Syariah. Inilah wajah isterinya Sri Wani. Manis orangnya kan...


Teka-teki berhubung jantina pengusaha produk kecantikan, Sri Wani Choo Abdullah, akhirnya terungkai dengan pengesahan bahawa dia adalah seorang perempuan.

Pengesahan itu dibuat secara eksklusif kepada Sinar Harian oleh ibu saudara Sri Wani, Connie Chee, 45, seorang kerani di sebuah syarikat swasta, di sini, semalam.

Connie memberitahu, Sri Wani diserahkan kepada ibu bapanya (Connie) sejak lahir dan anak saudaranya itu membesar sebagai seorang perempuan.

“Sampai bila-bila pun dia tetap perempuan kerana itu adalah dia. Saya ada bukti kukuh. Saya dan adik-beradik lain membesar bersamanya, malah saya yang mandikan dia.

“Dari kecil sampai sekarang, Sri Wani tidak rahsiakan apa-apa dengan saya. (Oleh itu) hentikanlah fitnah. Kasihankan dia,” katanya dalam nada sedih mengenangkan nasib Sri Wani.

32 org bagi komen best..:

Nazayiena said...

Baru nampak muka dia dgn jelas,kasian dgn diakan klu betul2 dia difitnah....

ShimaSalleh said...

mcm mana la boleh ada syak... hermmm
tak paham betul

izan mama mia said...

masa mula2 baca kes dia dikatakan lelaki oleh suaminya tu ..izan dh kerut dahi..apalah..dah lama kawin masih tak yakin isteri tu pompuan..hihiih..
sekarang dah terbukti...apa pula tindakan dia???

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpasal2 aje kan..

Zue AnnaLeeya said...

tulah kan... kecoh psl nih...
kesian dia....
mmg cantik yer sri wani nih...

wan nurul hezrina said...

betullah kak..takkanlah laki.bukan senang sebenarnya nak tukar jantina.mmg fitnahlah2.fitnahnie boleh membunuh nak2 masuk paper baghai.kesian dia dah malu...

bukan apa adajer org terlepas kesalahan dlm ic.mmg lelaki num ganjil ic nya tapi ada jugak beberapa org pompuan pejabat pendaftaran tsilap cetak num ic..

bukan senang nak jadik laki n abih2 takkan laki dia tak tahu bila bersama?gila

gadisBunga said...

magsa fitnah tak sri wani ni?

Rose Khadijah said...

Hai Kak Fieda..
baru sempat nak singgah sini..
harap akak sihat..

ieda said...

tapi kan
macam pelik kenapa hubby dia dakwa dia bukan perempuan ??

x kan hubby dia nak malukan diri sendiri .. hurmmmmmmmmmm pelik2 ..
garu2 kepala dah akak nie ;)

mie said...

ooo
tapi kira konfom la ni..
ehehehe

IntaNBerliaN said...

habis tu camana pulak blh timbul isu bkn pempuan ek..

izla said...

haishh..macam2!!
takkan suami sendiri pon x pasti jantina wife dia..

Anum said...

fitnah ya..?
kesian dia

munna said...

lawa orgnya....kenapa pulak dah 2 thn kahwin baru rasa syak wasangka

Tihara said...

lawa kan dia ni...muka lembut jer :)

Lynn said...

La....kalau betul..sian dia..tak baek tau buat macam tu...

Puan Kutu said...

isk fitnah rupanya..kesian dekat beliau..:)

Alin Marlini said...

bengong lelaki tu

Cik Rose Cute said...

cik rose pun pelik cam kak ieda jugak...kenapa hubby dia buat isu cam gitu erk? kalau fikir balik tak munasabah emm...

eB ezrin said...

masyaallah berat fitnahnyer tuh. hmmmmmmmm
* aquaria tuh free entrance yer :)

mayangsayang said...

cantik gilers... mmg somi dia dah gila..

eita said...

ada baca dalam surat khabr...
memang comel...

LYAfrina said...

huhu..cantik nya.. apa2 pon kt wait n see..kbnaran pasti akan tbukti

jemarisuri said...

la camtu ke?...

narumi sakura said...

Naru tak nmpak gambrnye T^T

::NureeN:: said...

manis orgnya... kecian kena fitnah mcm tue.. sedeh kan

Izan Ishak said...

rasa kesian sangat dgn kes dia ni kan. cantik sangat orangnya...

Ummi Iman said...

kisah pelik ni.. ada tengok tajuk tapi tak sempat nak baca isu ni. mcmana boleh syak isteri dia lelaki? kes mcm ni setakat boleh dgr je lah.. nak tokok tambah tak berani nanti jatuh fitnah pula.

Aizat Shafiq said...

Hurmmmm..kesian bila di perkatakan begitu...

Anonymous said...

dia kat jj setiawangsa cantik sebab cucuk go tengok sendiri
jgn wat dia marah bila marah nampak kejantanannya dan kenyahhannya
laki der tak leh rasa ke ori ke tak
malas cakap setiap perbuatan ade balasan

RazFiRa said...

wowwww antiknyerrr

Anonymous said...

Cari alasan nak kawin lain la tu..cantik mcm ni pun kena cerai..ishhh ishhh ishhh si tua kerepot nak mampus x sedar diri..xkan xbleh beza asli dengan tiruan..bini banyak dah..giler la..mcm ni punya orang pun ada..haiyoooo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.