Saturday, 28 April 2012

Gambar Pernikahan dan Hantaran Kahwin Fasha Sandha & Jejai


Alhamdulillah..
selesai sudah majlis pernikahan Fasha dan Jejai....kini mereka adalah pasangan suami isteri..
kita doakan lah semoga mereka kekal bahagia ke akhir hayat..comel betul Fasha ni kan..
..dah la tema purple plk tu..mmg 1000 kali la saya like...

fasha sandha nikah-276

KUALA LUMPUR: Aktres sensasi Nur Fasha Sandha Hassan, 28, sah bergelar isteri kepada usahawan Rizal Ashram Ramli (Jejai), 36, dengan dua kali lafaz pada majlis pernikahan di Hotel Crowne Plaza Mutiara pukul 9.45 malam tadi..

Pasangan itu dinikahkan sendiri oleh bapa kandung yang juga wali Fasha iaitu Hassan Umbichi Moideen kira-kira pada pukul 9.45 malam bersaksikan Pendaftar Perkahwinan, Perceraian dan Rujuk Orang Islam, Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), Mohd Sahirman Ahmad.

Mas kahwin pernikahan Fasha dan Jejai ialah sebanyak RM8,888.88. manakala wang hantaran dirahsiakan. Pihak pengantin lelaki turut membawa 7 dulang hantaran iaitu beg LV, alat solek, telefon Galaxy Tab, sebentuk cincin, coklat dan dibalas 9 dulang hantaran berisi kasut, sejadah, buku Terima Kasih Tuhan, tali pinggang, tali leher, alat perapian lelaki, sebentuk cincin, tepak sirih dan coklat oleh pihak pengantin perempuan..

Pada majlis berkenaan, Fasha tampil anggun mengenakan busana berona putih ungu rekaan Riezman Ruzaini dan dirias juru solek terkenal Saidatul Nisa.

fasha sandha nikah-139 fasha sandha nikah-176

fasha sandha nikah-195 fasha sandha nikah-206

fasha sandha nikah-219 fasha sandha nikah-202

 antara hantaran kahwin dari Fasha untuk Jejai...cantik kan...

fasha sandha nikah-19 fasha sandha nikah-32

fasha sandha nikah-33 fasha sandha nikah-38

Ni pula antara hantaran dari Jejai untuk Fasha

fasha sandha nikah-29 fasha sandha nikah-30

fasha sandha nikah-31 fasha sandha nikah-40

Gambar2 cantik ni kredit untuk : OH BULAN

13 org bagi komen best..:

izan mama mia said...

doakan saja mereka bahagia...

MISS IMAKASIHDANI said...

owh da kawen upa nye dia ni =-=
baju n hantaran dia mmg cantik, kaler lembut, sedap mata memandang ;)


http://kasihdani.blogspot.com/2012/04/aku-berjaya-genggam-segulung-diploma.html

ieda said...

memang cantik ..
semoga mereka bahagia .. ;))
hantaran stail skrg , letak barang letak bunga .. kita leh buat dik ! ;))

IntaNBerliaN said...

fasha ni cantik singguhlah dia. mg kekal hingga ke syurga..

Che Rosliza Che mat said...

manis sungguh fasha..semoga mereka berdua bahagia...

Masya said...

moga kekal keakhir hayat.. akhirnya mereka bernikah.... 'terima kasih tuhan atas cinta ini' novel ker??? nak g cari ni.. hihihihihi.....

Nisa Greennnpanda said...

wah..fasha sandha dh kawin eh?
ketinggalan zaman btul aa sy nie, hehe.. ">_<

Nazayiena said...

Semoga kekal bahagia....

anitadiana said...

sama-sama lah doakan...semoga kekal ke hujung nyawa...

9n0L4 said...

moge berkekalanlah keduanya. ;)

anisalya said...

hmmm... tak berkenan dgn baju dia. tapi masa dia berinai dia pakai tudung kan? tapi masa akad nikah tak pulak. tapi dah jadik husben and wife tu harapnya bahagia la.

fisha_raisha said...

cntk sgt2 fasha..awesome..muke nampak berseri2 sgt..everything perfect..doakanla kebahagiaan mereka.amin..jgn duk mengata saja..jodoh ketentuan ALLAH..

QasehnyaRania said...

suka fasha sebb lakonannya best..
lagi 1 artis berdisiplin..=)
done click2..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.