Thursday, 5 April 2012

Kini Giliran Yatt pula bertudung...Masyaallah comelnya...!!

 
 

Alhamdulillah kini giliran pelakon Yatt pula melakukan penghijrahan dengan imej bertudung...
Memang sangat comel...saya suka tgk muka dia dengan imej baru ni...
Semoga akan lebih ramai lagi artis yg terbuka hati untuk berhijrah ke arah ini...Kita tunggu giliran siapa plk lepas ni ye..


Saya petik kata2 Yatt dari Mediahiburan online


"Alhamdulillah, sebenarnya sudah lama saya memasang niat untuk berhijrah ke arah yang lebih baik. Selepas pulang dari kelas usrah semalam, hati saya tergerak untuk mengerjakan solat sunat taubat.

"Ketika itu, saya dapat rasakan sudah tiba masanya untuk saya berubah. Dapat saya membayangkan bagaimana seksaan di akhirat nanti. Bermula pagi tadi, saya terus mengenakan tudung sebelum keluar rumah."

Tambah Yatt lagi, perubahan yang dilakukan ini bukan kerana paksaan daripada suami atau orang sekeliling sebaliknya kerana Allah S.W.T.

"Suami adalah orang yang paling gembira bila saya beritahu keputusan saya ini. Sebelum ini dia pernah menyuruh saya untuk bertudung tetapi tidak sesekali memaksa saya untuk berubah ke arah itu.

"Doakan semoga perubahan saya ini mendapat keberkatan daripada-Nya dan biarlah saya kuat untuk menghadapi apa saja ujian terutama dalam industri ini," kongsi Yatt dengan nada sebak.

22 org bagi komen best..:

anNaqia said...

cantiknya yatt! :)

Puan Kutu said...

yatt mmg comel.pakai tudung lg bertambah cantik.syria plak.my peberet ok.hehe..

9n0L4 said...

mmg comel! nampak suci je. ;)

Ummi Iman said...

alhamdulillah... bila lihat org yg tidak bertudung bertudung, rasanya lebih terserlah kecomelan mereka.. seperti ada sinar diwajah mereka. hanya Allah yg maha mengetahui

Falsya said...

Serious comel yatt pakai tudung..alhamdulillah..

eita said...

comel sangat2...
makin terserlah ayu dia..

atiqa aris said...

wah canteknye die.alhamdulilah.mcm ni la baru nama nye Islam:)

anisalya said...

alhamdulillah. berubah utk kebaikan. semoga dia kuat la hendaknya ye.

misshannajr said...

cantik..mmg suka tgk dia berlakon pakai tudung :)

Acik Erna said...

fieda..memang comel..teringt masa dia berlakun yang drama ada ular emas tu..cantik je tengok dia bertudung masa tu

nuyui a.k.a miss YUI said...

makin bertmbh comel yatt..

ieda said...

alhamdulillahhh
memang sgt2 comel ... akak punnn suke sgt2 ... dia dah sememangnyee comel kan .. semoga allah terus memberikan hidayah kepadanya dan akak ;) aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Nisa Greennnpanda said...

Alhamdulillah...bgus aa Yatt dh b'hijab.. mmg nmpk comel & lawa.. ^_^

klik2 nuff...

Lynn said...

Alhamdulillah..harap-harap berterusan..suka bila tengok orang yang pakai tudung dan menjaga adab percakapan juga..

~aYu~ said...

alhamdulillah.. suka tgk artis yg ramai dah bertudung ni.. muka berseri-seri je kan..

Fieza79 said...

comel nya yatt bertudung...suka la nengok nya...

Myra Jay said...

Alhamdulillah perubahan yg baik..
Mmg manis sekali Yatt bertudung ;)

Cik FaRiZaM said...

alhamdulillah. cantik la dia bertudung.

jemput singgah ke blog sy http://afasz.blogspot.com

mselim3 said...

satu penghijrahan yang baik dan bagus...daripada x pakai tudung pakai tudung...bagus2...
ANA SUKA...kawan2 yg lain pn suka gak kan...

IntaNBerliaN said...

lawa..!! mg lps ni mkin raMAI LG YG PAKAI TUDUNG...

Cik Rose Cute said...

ALHAMDULILLAH....RAMAI BETUL TAHUN NIE ARTIS BERTUDUNG...YATT PAKAI TUDUNG CANTIK..ARTIS YANG TUA BELUM LAGI HIHIHI

MamaEma said...

dia memang cantik...ALHAMDULILLAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.