Friday, 13 April 2012

Kisah Sham Kamikaze dan Rita Rudaini

 
 

Kecoh harini kat blog2 pasal Sham Kamikaze yg dikatakan telah beristeri 2 tetapi masih merahsiakan perkahwinannya dari isteri pertamanya..Mau tak kecohnya Sham kan sekarang dah menjadi seorang pendakwah jadi tak baik la kalau dia rahsiakan perkahwinan ni kan...sian kat isteri pertama dia tu..tapi kalau dia tak kawin lagi besar betul fitnah yg dilemparkan kepadanya...

Ni la gambar yg dikatakan isteri kedua Sham yg juga merupakan kakak kepada Maulana AF8..tapi wanita yg bernama Nurul Halimin ni enggan komen tentang ni..Jadi paham2 jer la...Selanjutnya boleh baca kat sini.

Nurul Halimin Enggan Komen Jadi Isteri Kedua Sham (Kamikaze)

Ni pulak isteri Sham...manis kan orangnya..Harap semuanya akan diselesaikan dengan cara baik..
macam2 hal dengan artis sekarang ni...


Paling sedih kes Rita ni la...ada ker patut suami dia hantar sms cerai masa hari lahirnya...Ingatkan anak dah 2 orang keadaan dorang makin pulih tetapi sebaliknya...Kata Rita Rudaini "Saya terima apa yang sudah tertulis. Kami bernikah di Thailand, mempunyai dua anak dan sekarang ini saya bakal bergelar ibu tunggal, semua ini takdir hidup saya"...selanjutnya baca di sini..

24 org bagi komen best..:

Nazayiena said...

Cantiknya isteri Sham tu,
Kasihankan dgn Rita,harap dia sentiasa tabah....

MamaEma said...

a'ah dari mula kahwin hingga anak dua..kehidupan rita selalu berdepan masalah...kesian sungguh kat dia

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

kisah rita tu mmg sedey la, nasib ada anak2 kan..

Florist said...

nak buat macam mana kan
aneh2 harap2 diorang hidup bahagia dan dapat setelkan masalah masing-masing

sue zainun said...

hurmmm mcm2 hal..

qiE said...

kesian rita =(

Citra NaniZam said...

macam2 kan artis skrang ni.. nak kawen gempak cerai pon gempak..

Tihara said...

sham**cun nya 1st wife..susah nak komen bab ni...ikut jejak UAI ke :)

rita n aidil**hubby dia muda sangat..maybe kurang matang..simpati, kesian kt anak2, walo duit byk mana oun kalo kurang kasih sayang,kesian sangat2 kan

izan mama mia said...

izan geram baca kisah rita...mungkin ada baiknya mereka berpisah..mg rita akan ditemukan dengan lelaki yg lebih baik dan matang

Ros said...

Assalamualaikum Fieda,

Semoga semuanya berakhir dengan baik lah....

ZalinZalina said...

Fieda...kak ina pun pening baca citer ni semalam...kena terus terang untuk elakkan fitnah...wallahualam..

IntaNBerliaN said...

xtau plak sy kisah sham ni.. ni br tau...

Ayesha Ramlee said...

kenapa kakak maulana taknak comment, kalau isu ni salah mesti dia dah usaha nak bersihkan nama dia.. adalah ini benar?

Zue AnnaLeeya said...

kesian kt rita kan???
aidil mmg tak patut cerai sms gitu....klu taknak pon, watla cara elok...
bncg elok2....
hmmmm... mcm2...

izan mama mia said...

Assalamualaikum....izan tak tau nak htr kat mana..sini takper ker?nak inbox kat fb xboleh...camni caranya,kena edit letak kat html....cari kod
/* Header
pastu,copy and paste kod ni letak sebelum kod yang cari tadi tu...copy kod ni..

/*------ IMAGE ANIMATION------*/img {filter:alpha(opacity=100);-webkit-transition-duration:.5s;} img:hover {filter: alpha(opacity=60); opacity: .6; -webkit-box-shadow: 0px 0px 10px #000000; -moz-box-shadow: 0px 0px 10px #000000; -webkit-border-top-right-radius:10; -webkit-border-top-left-radius:10; -webkit-border-bottom-right-radius:10; -webkit-border-bottom-left-radius:10;}img:hover {filter: alpha(opacity=60); opacity: .60; border: 1px solid#000000; border-radius: 30px; -moz-border-radius: 30px;}-moz-opacity:1.0;opacity:1.0;}img:hover {filter:alpha(opacity=80);-moz-opacity:0.80;opacity:.80;}u {text-decoration:underline;border-bottom: 2px solid #F781BE;padding: 0px;}

kod warna #000000 tu tukar ikut warna yg kita suka...ok tu saja...cubalah.

ecadwinkyasha said...

eh eh..biar betul sham ne kawen 2?.alahai......xberkat kawen dua ne 1st wife xthu.....


yg rita ne pula,no komen lah~~.
mesti ada juga yg buat laki dia smpai buat camtu sekali kan?.tak leh gk salahkan laki dia....hopefully dpt dipertimbangkan lagi...

klik2 hybrid...ntah bila dpt keta camne?>heehehe

Ummi Iman said...

cantik wife sham. baru tau dia dh kahwin rupanya ;)

matang sungguh jawapan rita tu.. semuanya takdir Allah. Redha je lah mungkin ada hikmah disebaliknya.

Tina Othman said...

memang kesian sangat dgn rita, kesian dgn anak2 dia

yg kes sham tu, semalam baca kat oh artis, kalau betul dia dah nikah dgn perempuan tu, mungkin nak bimbing pompuan tu kot, masyaallah tgk dia tulis kat twitter, mencarut ni jadi mainan mulut dia je

ieda said...

yang sham tuu akk x percaya .. ada lah yg nak cari glamer tuu ..

tapi lebih kesian kisah rita .. harap2 rita tabah ..

nanakimie said...

cian kat rita kan sis,huhu...

misshannajr said...

kesian kat rita tu..tp sepatutnya dia sedar akan ujian ni dan berubah la jd wanita yg lebih baik..jd muslimah sejati InshaAllah akan mudah..tak payah la nak gaduh dgn org tu org ni..takde pekdahnya..mmg berat sbb dia kena tanggung sorang sbb tu lg baik dia mengadu kat Allah

9n0L4 said...

pasal artis ni, no komen. hee.

Puan Kutu said...

mmg cantik isteri sham,klu betulkesian isteri beliau..

pasal rita tu entahlah ekk si aidil tu kata rita malukan dia sbb mmg dr awal dia kata dh failkan dimahkamah.entah mana satu betul.

semoga mereka berpisah cara baik..sy mmg tak suka lelaki tak bertanggungjawab.mungkin ini terbaik buat rita dan aidil.yg jadi mangsa anak mereka yg masih kecil tu.kesian sgt..:)

Che rosliza Che mat said...

Isteri Sham cantik pakai tudung...,kesian pulak kat Rita Rudaini..susah kalau kawin orang tua tak restu nie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.