Friday, 13 April 2012

Misteri sampul merah

 
 

Saya terima hadiah bersampul merah baru2 ni..masalahnya saya tak tau siapa lah pengirimnya..Saya cek kat result ga yg lepas2 takde plk saya menang keychain.... keychain2 ni plk macam dari Cameron Highlands.tapi kesian kat keychain strawberry tu sbb saya bukak jer sampul surat tgk dah jadi gitu..hancussss...
apapun terima kasih kat pengirim misteri ni....


12 org bagi komen best..:

Irfa said...

siannya..dah pecah.
harap2 yg kirim tu tampil bgtau

Nazayiena said...

Sayangnya dgn key chain yg pecah tu....

izan mama mia said...

pengirim misteri???

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

aduhai sygnye keychain strawberry tu dah pecah, nasib ada dua keychain..hhee..

sue zainun said...

peminat misteri kot..hehe :p
mst pengirimnya lupa letak namanya

IntaNBerliaN said...

ada peminat misteri ni..hihiii...

nanti adalah tu yg dtg mngaku sape yg pos.... :-)

done cc

Tihara said...

pemberi misteri nak buat suprise ke fieda..??

shiema sufian said...

Alaaaa, dah pecah. takpe. ade lagi another one (:

Oh Rojak said...

i follow

9n0L4 said...

secret admirer ke ni. hee.

Puan Kutu said...

alahai dh la misteri pecah berderai plak.hehe..

Che rosliza Che mat said...

Alamak! dah pecah...mesti ganas posmen yg menghantar tue...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.