Saturday, 7 April 2012

Natasha Hudson kini bertudung

 
 

Alhamdulillah seorang lagi artis telah terbuka hatinya untuk memakai tudung sekaligus mengubah imejnya...Pelakon dan penyanyi Natasha Hudson, 29 bakal menamatkan zaman solonya bersama seorang ahli perniagaan Khalid Kamal,33 pada 15 April ini di Masjid Wilayah, Jalan Duta sekitar jam 11 pagi.Natasha kini memilih untuk mengenakan hijab dan keputusan ini dibuat ketika dia berada di Tanah Suci. Jelas Natasha, keputusannya itu bukan atas desakan sesiapa tetapi kerana pintu hatinya telah terbuka..


Giliran siapa pula selepas ini....??
Saya ni tak sabar tunggu Fasha Sandha sebenarnya...
Cantik sungguh bila dia berlakon memakai tudung kan..

19 org bagi komen best..:

Acik IeyMah said...

Alhamdulillah..
nak tengok dato' siti dengan nora danish plak bertudung..kerana Allah..

khairul said...

Harap2 pakai tudung kerana Allah!!

ieda said...

aah cantik ..
sbb dia pun cantik ..
dan x sangka dia nak kawin layie kan
memang dia x serik mencari cinta ;)

Tihara said...

Alhamdulillah..moga semua pelakon wanita bertudung lah pasni n tiada lagi penyanyi wanita di dunia ni..huhu

eita said...

alhamdulillah berubah kearah yang lebih baik..
ayu sangat..

samalah kak..teringin sangat nak tengok fasha pakai tudung..
mesti lagi comel kan..

eita said...

baru perasan akak letak gambar lain..kiut gitu...
:)

9n0L4 said...

alhamdulillahhhhhh. semoga terus diberi hidayah. ;)

Puan Kutu said...

Alhamdulillah macam dah musim plak.hehe..harap2 bukan trend la.tumpang gembira melihat mereka berubah kearah kebaikan..:)

LYAfrina said...

SORANG LAGI ARTIS PAKAI TUDUNG..YATT KAN... alhamdulilah

Cik Rose Cute said...

memang lawa natasha pakai tudung....sorry kalau salah type...guna tab nie hihihi

Ummi Iman said...

alhamdulillah.. panjang list kalau nak tulis... vanida imran, erra fazira, kak engku dan di doakan untuk kesemuanya. kan cantik bila bertudung :)lebih sweet muka dia. semoga ramai lagi di luar sana mengikuti mereka. insyaallah. rasanya sedikit sebanyak dugaan dan pengajaran hidup yg mereka lalu boleh membuat mereka terfikir kembali apa yg terbaik utk mereka. kdg2 walau apa yg kita inginkan semua boleh kita kecapi tapi kita masih tidak merasa ketenangannya jika tdk kembali pada Allah.

nanakimie said...

alhamdulillah....ramai da artis sekarng neh yg pakai tdg,nampak lebih manis bila bertudng kn sis:)

atiqa aris said...

alhamdulillah.lepas sorang sorang artis malaysia bertudung:)

fizafantagirO said...

alhamdullilah .. cantik !

MaryaYusof said...

Dah lah cantik, pkai pulak tudung bertambah2 cantik..bonus buat dia :)

Masya said...

semoga niat ikhlas mereka pakai tudung diterima semua.... sgt cantikkan.. dan dia pun mmg cantikk

IntaNBerliaN said...

alhamdulillah.. mkin ramai yg betudung..

anisalya said...

alhamdulillah... terbuka hati Natasha Hudson tu kan?! dato' ct bila la agaknya...

Anonymous said...

Alhamdullilah....bertudung lps blk dr umrah..dah di anugerah kan dgn wajah yg jelita bl bertudung bertambah jelita nya..doakan yg terbaik bt natasha liana hudson!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.