Thursday, 26 April 2012

Saya sayang makkk...

Salam semua


Suka tgk gambar2 ni....
tapi kan..tetiba rasa sedih plk bila kenangkan ada manusia yg tak sayang makkk..
sanggup derhaka dan membunuh lagi...Nauzubillah...


"Saya sayang makkkk....."






25 org bagi komen best..:

Faizul Osman said...

hish!!! asal comel sngt... wat geram je... gerrrr!!!

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/04/buat-pilihan-amat-menyusahkan.html

Izan Ishak said...

kak fieda... izan pun sayang sangat2 kat mak! tadi baru dpt sembang lama2 ngan mak lepas mak balik umrah isnin lepas. hmmm... rasa takmo letak telefon je...

sangat comel gmbr2 kucing tu semua!

ecadwinkyasha said...

comel pula..rindu kucing-kucing dekat rumah parents.

Ummi Iman said...

Saya pun sayang mak saya. Tak tahulah kenapa org sanggup buat macam tu.. Semoga anak-anak kita sayang kita sepenuh hati sampai bila kita sudah tiada. Insyaallah.

ainnoraini said...

Comey...comeyyynyee...
rasa nk ambik jer...dulu ada bela kucing tapi mati...

LYAfrina said...

sweet,,.. aiii geram tgk kucing ni..comel2

mama irfan said...

binatang pon sayangkan mak kn??? aduh tringat kat mak...

Nida said...

Grrr.. rasa macam nak masak sup je kucing-kucing tu semua... comel bangat..hahahaha

Tulah kan, binatang pun sayang anak... kadang2 risau juga melihat perkembangan manusia sekarang.. lebih binatang dari binatang, binatang pun lebih mulia dari mereka.

izan mama mia said...

saya sayang arwah mak saya...sayang sangat2 tapi Allah lebih sayangkan dia...

ish..kalau mia tgk gambar kucing ni mesti dia suka..kucing pun sayang anak dio kan..

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..comelnya.. syg mak gak!!

Anum said...

comelnya
saya syg mak saya juga

Falsya said...

sgt comel kucung2 tuh..gerammm!!...saya ayang mak saya jugak..;)

ibulala said...

sangat comel. Mana dapat gambo gambo nih...? geram...

~ yus ~ said...

Saya pun sayang emak saya...:)

Norzie said...

Comelnya...saya pun sayang mak.

Tihara said...

sayang sangat mak dgn abah..harap boleh menemani mereka selalu..aamiin :)

Masya said...

itulah kan.. haiwan pun tahu sayangkan mak.. kalau mak dia tak balik.. menjeri².. lagi² kucing...

IntaNBerliaN said...

sy pun syg mak sy sgt2.. hari2 cakap dkt telefon..hihii

done

shahdiana said...

ibu adalah segalanya...syurga di bawah tapak kaki ibu kan....

adianiez AIDA said...

i like pic semua tu :)

MamaEma said...

comel!!!

Puan Kutu said...

comel sgt.binatng pun tahu syg ibu kan kak fieda..

eita said...

alahai..comelnyer..

Pupel Liyana said...

sayang mama

9n0L4 said...

olo lo. tomey tomeynye. cute! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.