Wednesday, 11 April 2012

Tanggungjawab kita sebagai anak

 
 

Jangan lupa tanggungjawab kita sebagai anak..Doakanlah sentiasa untuk mereka..
Insyaallah hidup kita sentiasa diredhai...amin...




Selamat bercuti buat semua...Apa projek arini..? Rasanya projek saya petang ni nak buat
apam dot2..dah lama tak buat..boleh gak hantar kat mak mertua..nak hantar kt mak sendiri jauh 
benor kat Pahang nun...


20 org bagi komen best..:

Masya said...

petang ni projek bersantai dgn jiran2.. kat rumah saya.... sambil makan menu pizza... nyum2....

Aju Mohit said...

Rajinnya Fieda!!! Kami taktau lagi plannya, pagi ni sarapan spaegthi heheheh

shera haifa said...

amin..=)

Tihara said...

doa yang wajib dibaca lepas solat..aminn

ieda said...

aminnnnnnnnnnnnnnnnn
tetiba winduu kat ummi dan ayah akk yg berada di KL skrg nie huhuh

Izan Ishak said...

mudah2an kita semua jadi anak2 yg dpt berbakti pada ibubapa selagi hayat mereka masih ada...

kak fieda... best tu nak buat apam dot2. izan ni lemau sgtlah nak buat itu ini skrg. nak masak pun yg simple2 aje... nmpknya cuti2 dok umah ajelah... gaduh2 manja ngan anak2 jawabnya. hehe..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Fieda.Betul tu.Doakn tuk kesejahteraan,kesihatan mereka..pada yg ibubapa nya telah 'pergi'..sentiadsa sedekahkn ayat suci tuk mereka.
Tanpa ayah-ibu...sapalah kita.Tak mungkin kita dpt bernafas kedunia ini.
Hargailah ibubapa ketika mereka masih ada lagi...

Cik Rose Cute said...

Pos kat telok boleh....hihihi

Zie said...

semoga kita menjadi contoh terbaik buat anak2... kita hormati ibu bapa kita. Insyallah anak2 kita pun akan mentaati kita...

Myra Jay said...

InsyaAllah, anak yang baik ialah anak yang selalu mendoakan buat IbuBapanya

Qhaifa Nur said...

moga hidup kita diberkati....

apam dot...sedapnya

Hanif said...

Sentiasa berdoa agar tak terkasar bahasa pada orang tua

Puan Kutu said...

doa nie sejak kecik jadikan amalan sbb setiap kali mengaji quran dekat rumah tok guru inilah doanya..:)

klu dekat dh lama terjah rumah kak fieda mengemis apam polkadot.hehe..

Ummi Hanie said...

doa utk ibuabapa.. insyaAllah anak2 kita juga akan doakn utk kita pula...

wah rajinnye buat apam.. dpt amik ati mak mertua lagi.. ;)

eita said...

bagi ita sikit...
:)

Norzie hany said...

Jangan lupa hantar kat rumah sis sikit apam polka dot tu.

9n0L4 said...

doa wajib tiap kali berdoa. ;)

nuyui a.k.a miss YUI said...

smlm dok umah aje..

IntaNBerliaN said...

sentiasa amal lps solat doa ni...

MamaEma said...

semalam melepak jer kat rumah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.