Wednesday, 4 April 2012

wordless wednesday #18

 
 

Salam semua....arini lambat pulak bersiaran...broadband  kesayanganku ni buat hal pagi tadi...
Bukak2 jer FB terpandang kata2 ni....Ayoyo....betul kaaaa.....Suami saya perutnya tak buncit...habis tu guane......??? renung2kan..selamat beramal....hahaha...
Memandai mandai jer kan orang yg buat kata2 ni...Ini adalah auta semata mata...


24 org bagi komen best..:

SYANI said...

Laki aku memang buncit sejak lepas kawin ni..heheheheh

izan mama mia said...

haahahaahahaha..nak gelak sat...no komen..hikhihk..isu sensitif

nuyui a.k.a miss YUI said...

adakah setiap hruf BUNCIT tu memberi makna tersendiri?? =)

Zue AnnaLeeya said...

ader gak tgk kt fb semlm...
xdelah fieda...
buncit atau tak bkn masalahnya...
yg penting kita bhgia dgn suami kita kan????

Izan Ishak said...

hehe... suami saya pun tak buncit kak fieda. tapi dialah suami yg terbaik bagi diriku!

Citra NaniZam said...

haha.. suami citra boleh tahan buncit perutnya :)

Anum said...

HAHAHHAHA
APA DAAAAAAAAA...
tipu2

cik ika said...

betul ke?? hehehhe

Ujie said...

Apa logik akal & saintifiknya?
Saje je tu nk senangkn hati isteri bersuami buncit! ^__^

Suami saya mmg buncit..dia mmg baik. tp saya slalu ajak bersenam sbb tak sdp kat mata tengok perut buncit dia..hahaa

Jaa said...

haha..yeker akak? buncit sb suka makan masakan isteri dan rajin dok umah, x kuar2 kot..haha...

Kakzakie said...

Fieda... siapayg kata nie? Macam tak betul je...

...sWeeT uMi... said...

heheh senyum sorang2 plak umi baca entry ni hehehehe....tak tau dah nak komen apa kihkihkihkih

Tihara said...

Apa hujahnya dari quotes ni?..hoho

IntaNBerliaN said...

sungguh xlogik ni..hihii

Ana Farhana said...

boleh pulak macam tu kan ? tak percaya a! huu

Qhaifa Nur said...

hubby tak buncit macamana nih...

shiema sufian said...

Shiema tngok, kebanyakan ayah org buncit. hihi. bahagia tu, bini bagi cukup makan (:

Masya said...

saje suke² jer ni kott.. suami sy mmg buncit hihihihihi.....

Cik Rose Cute said...

biasanya suami yg buncit datuk-datuk hihihi...boleh percaya ke?..layan jerlah...

Rose Khadijah said...

hahaha..kembang kuncup suami sy kalo dia baca..ade je depa ni kan..

wan nurul hezrina said...

hubby kitapun dah mcm ngandung 6bulan.hikhik

Nazayiena said...

Hahaha boleh percaya ke....

MamaEma said...

kebanyyakkan suami akan berperut buncit bila dah kahwin...makan banyak..exercisenya kurang

Puan Kutu said...

sungguh auta wpun en suami mmg buncit.kahkah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.