Monday, 14 May 2012

Andakah perempuan itu..??


Ye...Itulah saya...huh..huk..huk...
Sape lagi..?cepat ngaku kat sini...

29 org bagi komen best..:

Masya said...

(^____^)V SENYUM TAK TERKATA...

Qhaifa Nur said...

tak banyak cakap tapi suka simpan masalah dalam hati....

izan mama mia said...

nak mengaku ker...tak...?huhuhuuhu

PinkUmmi said...

Saya jugak...memang betul la...

Ayesha Ramlee said...

ie ke kak, entahlah.. sy banyak jugak cakap, tapi kalau ada masalah lagilah banyak cakap..

Kakzakie said...

Airmata dgn perempuan tak boleh dipisahkan fieda...

Falsya said...

sgt3 sokong kak fieda..itulah falsya..

nuyui a.k.a miss YUI said...

itu yui juga =)

t yui update ea kak.

ciksengeh :D said...

betul lah tu ..

Farina Hunny said...

saya jugak . tapi gelak tu dah boleh cover sikit

Azian Elias said...

macam i gak..

jemarisuri said...

mungkinkah itu js...hihi

Aju Mohit said...

Aju pon mcm ni jugak huhuhu

IntaNBerliaN said...

ini mcm sy je.. hhihi

done

mayangsayang said...

Kalau perempuan yang suka berdiam .. camne kira plak ....

fizafantagirO said...

itulah sy juga :)

zera eira said...

terfikir jap. perhaps. :)

ainnoraini said...

suka gelak pun ada jugak..
suka nangis pun ada jugak...

Saya Disini said...

sy sama jgak

Che Rosliza Che mat said...

suka gelak...jarang menanggis dalam diam hehehe

Hanif Idrus said...

No komen!!!!....hehehehe

Tihara said...

saya tak banyak cakap...pendiam :)

cha'e said...

aku sokong UAI punye statement,;)

9n0L4 said...

huhu. no komen. ;)

ecadwinkyasha said...

samala eh.. :D

TM mencari RAMLI...done :)

anisalya said...

ramai yg mcm ni

anitadiana said...

ada kebenarannya tu...

eita said...

ita macam yang kat atas tu lah

sHaR!Na eLyaNa said...

sha suka ketawa tapi suka mengadu masalah heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.