Friday, 25 May 2012

Dapat hadiah berganda


Kelmarin saya terima bungkusan hadiah dari blog Shayang Ummi Walid atau nama ownernya Rose...cantik sungguh hadiah ni..saya tak menang apa2 ga pun kat blog Rose tp boleh dapat hadiah ni...apa rahsianya...??takde ape la sebenarnya aritu Rose ajak tukar fm dgn dia...dia berkenan kat fm Medan saya tu...Oleh kerana dia lambat poskan utk saya semula jadi balasannya saya dapat hadiah berganda...

Mula2 saya bukak bungkusan ada beg ni..beg ni besar jgk..boleh lah buat beg tangan..


Pastu dah bukak beg tu dalamnya ada pulak beg kecik kaler biru ni..ni macam wallet..


Dah bukak beg biru tu dalamnya ada pulak 2 ketul fm...amboi..teruja saya sekejap dapat hadiah suprise gini...Rose betul2 buat suprise..Ingatkan dia poskan fm jer..Ada 2 fm dari tmpt berlainan iaitu fm Redang dan Bandung...mmg saya takder lagi koleksi ni..


Terima kasih banyak2 ye Rose..mudah mudahan dimurahkan rezeki Rose sekeluarga...amin..


Ni ler Puan Rose Khadijah yg baik hati tu...sorry Rose kak Fieda tepek gambar kat sini..




21 org bagi komen best..:

Che Rosliza Che mat said...

banyaknya hadiah fieda dapat...fm tue cantik...

Masya said...

wahh murah rezeki pagi² dah dapat hadiah..

9n0L4 said...

beg tu macam beli kat china je. ;)

umialya/k.tini said...

murah rezeki..

IntaNBerliaN said...

wah... murah rezeki... byk tu hadiah kak fieda dpt :-)

Kakzakie said...

Sekali dapat terus banyak fieda... syukurlah... cantik semuanya:)

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah..untung akk..alhmdulillah..

syawalsimpsons said...

comey je rose ni..mmg berganda hadiahnyer...

anitadiana said...

alhamdulilah fieda..rezeki tu..FM..mengoda jiwa..he..he

Ujie said...

Ni betul2 surprise..byk le pulak tu.
rezeki tu fieda...syukur..

Myra Jay said...

Bestnyer, lebih kurang hadiah anniversary utnuk akak la ;)

Cantik beg & FM tu :)

anisalya said...

memang rezeki akak la tu.

Saya Disini said...

cntik

Rose Khadijah said...

hukhuk...hukkk...terbatuk tersedak saya tau kak..terharu, siap ade entry untuk ini..kembang kuncup saya...hehehhe..

orang berbudi kite berbahasa..seprise utk kak fieda yang sabar menunggu..bertambah segan saya kak..
iyer, beg tu dari Beijing 1 dari Korea 1..

terus terjah entry ni lepas cek emel wpun sebuk ni ha...ape pun untuk akak fieda yang best!....

da daaaa..

malueeew aii tgk gambar sendiri...hehehhe...

shahdiana said...

wah..ini rezeki harimau ni...sangat best...

shahdiana said...

wah..ini rezeki harimau ni...sangat best...

shahdiana said...

wah..ini rezeki harimau ni...sangat best...

ciksengeh :D said...

wah .. banyak nye dapat hadiah ..

Tihara said...

comey laa beg2 tu..bertuah fieda :)

eita said...

rezeki yang berganda2 tu..

Si Matatajam said...

Wah berganda-ganda hadiahnya..Bertuah kak Fieda...M pun suka kumpul FM..Jom main tukaq2 Dari Langkawi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.