Thursday, 10 May 2012

Gambar Fasha Sandha dan Jejai berbulan madu di Pulau Redang


Aritu kita dah tengok gambar Lisa dan Yusri berbulan madu di Switzerland...ni turn pengantin baru Fasha dan Jejai plk berbulan madu ke Pulau Redang..Amboii..bahagia mereka tau...harapnya kebahagiaan mereka ni hinggalah hujung nyawa ye...pasni kita tunggu Awal dan Scha pulak..




Fasha Sandha & Jejai


Bantu golongan miskin yang tidak mampu dapatkan perlindungan kewangan dengan hanya 1 klik!

13 org bagi komen best..:

cha'e said...

aku haraap rumah tangga dorang berkekalan la. .amin :)

Myra Jay said...

Moga bahagia itu selamanya...

ciksengeh :D said...

nak tengok awal and scha !

Tihara said...

kawen jugak akhirnya...

eita said...

romantik tu..

shera haifa said...

beshnye diorang g honeymoon. hehe

ecadwinkyasha said...

xbestnya bulan madu ada org..kacau je.hahaha :)

IntaNBerliaN said...

bestnya bermandi manda di pulau redang...

Che Rosliza Che mat said...

gambar kat blog cik rose camni jugak kalau fieda nak tengok klik jer tulisan tue...romantikkan pasangan nie...

anisalya said...

tak nak komen la. hahaha...

mayangsayang said...

wah bahagianyer dier

sHaR!Na eLyaNa said...

Nnt nak bulan madu cni la hehe..smoga dorg bahagia hehe

9n0L4 said...

akhirnyaaaaa. gambor yg hub. halal cmni lah org nak tgk. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.