Tuesday, 22 May 2012

Gurauan yg mengong tahap gaban


Pada sesapa yg belum tengok video ni dipersilakan lah tengok..Ini adalah gurauan paling mengong yg pernah saya lihat..ada ker pi sumbat anak kecik dia dalam mesin basuh...pastu baru tau menggelabah giler bila mesin basuh tu berputar secara tiba2....kesian budak kecik tu sbb ambik masa jugak nak keluarkan dia..

19 org bagi komen best..:

Lynn said...

Aduyai...sakit otak la org nie..nak buat lawak bodoh..tapi org yg jadi marah..

umialya/k.tini said...

bapaknya x betul ni, sian kt budak tu..

Norzie hany said...

macam2.

Myra Jay said...

Adoii, nak melawak tak kena gayakan..

Walau video tak dapat tengok lg, tp dari penjelasan kak fieda dah leh faham..

*SiRibenMerah said...

mengonggg~

Saya Disini said...

isk3

PinkUmmi said...

dh tgk video nih smlm..memg bapak budak nih bodoh giler....tapi dpt tau ank die mati xdpt diselamatkan lg...

Tihara said...

cer masukkan dia pulak dlm mesin tu then jgn bg kua ape dia rasa..best kot :)

Qhaifa Nur said...

melampau gurau tuh...

Che Rosliza Che mat said...

memang mengong...tak berhati perut...

sissyira said...

salam

ada juga tengok semalam.. x reti bergurau mcm tu..

jemput joint contest syira :

http://www.sissyira.com/2012/05/contest-2-kata-kata-indah-sticky-post.html

IntaNBerliaN said...

Ya Allah.... seriau pulak.. gurau ini pun ada yer..

Mummy GreenyHouse said...

adoyai.. kesian betul la~

ecadwinkyasha said...

bengong tahap supersaya!.hahaha

Zie said...

Tak berani nk tgk... tkut... tapi kalau tertengok takpa.... emmm tak dpt bygkn apa terjadi...

Falsya said...

ya ALLAH..ape ke bengong sgt..

shahdiana said...

ada baca dalam entry hanif...merepek kan...btoi kata kak tihara sumbat dia pulak tengok caner rasanya...

Puan Kutu said...

takdak akai sungguh!

9n0L4 said...

dah bace jugak kat blog sape ntah. hehe. lupe lagi. parents takde akai kot ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.