Wednesday, 9 May 2012

Ikan buntal tersangkut di mulut belut

Salam Semua

Alahai sian kat belut ni ye...tersalah makan ikan..ingatkan kenyang lama la dapat makan ikan besor gini..rupanya sangkut kat mulut..tu ikan buntal kan...ikan buntal kan ada sengat,sah2 mati dah belut tu...


32 org bagi komen best..:

wan nurul hezrina said...

takut nengok belut2.mcm besar jer?

LYAfrina said...

alahai..besornyer belut n ikan buntal tu ye.. biasa lya tgk hok kecik2 kaler ijau tu

Nida said...

Ikan tu korek isinya.. pastu boleh awet buat perhiasan (orang NZ ni buat lagu tu..hehe)

Kakzakie said...

Fieda kalau kat laut ada chicken foldover mesti belut tu tak nak makan buntal kan....:)

Rafflesia™ said...

besar juga belut tu kak... kecian belut tu.. hukhuk.. duri-duri tu sakitnye... @_@

Citra NaniZam said...

auchhh.. sakit tu duri ikan buntal.. err cam besar kan belut ni citra baru tgk.. ke mang ada lg besar?

ieda said...

mak aihhh besor betul belut nie ..
huhuhu seram tgk .. kat mana nie x lak dinyatakan kan ..
adehh sah2 lahh mati .. lom kena sengat , kena duri dah mati huhuh

ps : lama fieda x jalan umah kenapa ? majuk ke ekekek ;))

mimie.. said...

eee gelinyee tgk belut tuu..iyek! hehe
sy penggeli dgn mahluk bergelar belut ni..^_~
tp sian dia kena renjatan duri ikan buntal tu hehe

Wanieys said...

hahha!!!belut tu silap makan la...naya jer

Che Rosliza Che mat said...

buntal bila di ancam bahaya mulalah perutnya bulat hihihi tue yg nampak besar...kecik2 dulu suka main gan butal...

IntaNBerliaN said...

alahaiiiiii belut jenis apalah yg besau sgt tu.. huhuu

done

MISS Z BERCELOTEH said...

nampak besar je belut tu.. seram lak..

miss z melawat kat sini http://misszberceloteh.blogspot.com/

izan mama mia said...

belut apa tuu besar kan main lagi...tapi silap ngam laa pulak sekali kena ikan buntal..cian..

syiela said...

tak pernah tengok belut sebesar ni.. ala2 ular pun ada... muat pulak masuk kepala buntal tu.. kesian belut tukan... masa nak ngap tu mesti tersenyum "makan besar tuk hari ni" rupa rupanya...

Saya Disini said...

loooo.sianya dia..salah ngap upenye..

ct rahani said...

besarnya belut tuh.. dah macam ular pulak..

Fieza79 said...

geli arr tgk belut tuu..sian tersangkut ikan buntal..

anitadiana said...

kak ita tengok kat tv..ikan buntal ne boleh buat perhiasan...

ciksengeh :D said...

awat besau nau belut tuhh ? seram nengoknye ..

Masya said...

eee.. ngerilah pulak...

ERYZA said...

Mak aih... Besarnya belut tu. Geli la plak nengok.

Bui Junaidi said...

ADUH2..NGERINYA..MESTI BELUT TU MENYESAL TAK SUDAH..HIHIHI

eita said...

besar nye belut...
sian plok mati..
bakpe lah gi telan ikan buntal tu....

EmaN said...

Adoiii...siannye belut tu...haha..

Nazayiena said...

Sian plk tgk dua2 ekor nie,salah tempat dan masa....

9n0L4 said...

kesiannye belut tu. tak pasal pasal mati.

shahdiana said...

betul ke ikan belut tu...besarnya...takut teman....

anisalya said...

mcm mane la blh tersalah mkn ni...

puanbee said...

besar betul , meremeang bulu tengok belut tu ..

Jaa said...

betul ker belut tu kak? besar giler... ei, saya mmg geli dgn benda2 licin nih...

Tihara said...

ikan buntal beracun kan?

ayi said...

ksian kt belut..

kesian kt ikan buntal gak.. hidup ke tak agaknye tu? huhuhu

# dh follow sbg tanda support!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.