Friday, 18 May 2012

Jom minum petang dgn roti gulung bersosej


Mood nak tepek entry masak2 sudah malii...hahaha....tengok roti dan sosej ada kat dapur tu..apalagi jom kita minum petang dengan roti gulung bersosej...
ala senang jer la..leper2kan  roti tu pastu gulung la dgn sosej yg dah direbus..pastu dgn celup telur dan goreng...bak kata Ina walaupun rupa tak semenggah yg penting sedap....hahaha..mcm tu jgk la dgn roti ni...
Dah potong kecik2 banyak la jadinya..meh ambik satu sorang...



25 org bagi komen best..:

sitikadhijah said...

sedap yer.. dah lame x mkn roti nie.. hehe.. :)

ZSqueenbee said...

tbe² trse lapar...nmpk sgt menyelerakan..aduhhh payah ni..nk wat mls la plak..sis nk satu...hihi

ShimaSalleh said...

Wah sedap nih!
Mak shima hr tu buat xcelup telur pon. So kuranglah serap minyak :) Inti plak pakai inti karipap. Yummm :) Pakai roti 1msia sedap tau hihi

izan mama mia said...

bila nak ajak makan betul2...??

PinkUmmi said...

sedapnya...bak mai sini...PU nak makan..nyum nyum...

Tihara said...

fieda nak fieda...hurmm telan air liur sambil wat muka kesian..tak malu nyer kan... :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam fieda..cicah ngan sos cili mmg sedap!

QA's ~ mamapapa said...

menarik ni..klau buat tuk brekfes pn ok gakkn?:)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

sedapnye..lebih2 lg masak sndiri..

nanakimie said...

sedapnya....nak cket maira:)

9n0L4 said...

lapornyeeee tgk bende ni. fevret ni. nak satuuuuu.

Che Rosliza Che mat said...

Rajinnya fieda...buat minuman petang...

ieda said...

ala bile nak buat nie,hurmmm kena beli sosej lah kan ekekekeka

eita said...

nak best makan dengan sos...sedap..

suhaina laui. said...

suka mkn...tapi xdan masa nk buat la kak...meh atar skit lain kali yer ;)

IntaNBerliaN said...

ni yg nak marah ni.. sk buat ibu mengandung kebuluran.. dahlah sy blm mkn lg nih!! yg xleh thn tu, siap suh ambik sorg satu.. gigit kang baru tau... kot celah mana adik nak ambik ni kakak oiii... hehheehh

Udinz.com said...

fulamak..sedapnya
terliur! kecur air liur..

IntaNBerliaN said...

alamakkk lupa lg.. hihii

sy guna yis mauripan..

sueshe said...

My feberet...sbbnye sgt senang nk msk...hihi... Golek2 celup telur pas2 goreng...simple n easy..yummmehhhhh!!!!!!

ciksengeh :D said...

kita sangat suka semua yg berkaitan dgn sosej .. sedapnyee nmpk ..

anisalya said...

betul. yang penting pada rasa dan bukan pada rupanya.

Oh Rojak said...

wow, nmpk mcm sedap laa..erm lapar ptg2 ni..

Myra Jay said...

Yg simple tu selalunya sedAp kan...:-)

Masya said...

ini kegemaran amir.. kadang2 siap buat instant.. senang.. terus goreng...

Puan Kutu said...

sedap nie..peberet sy n aiman..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.