Monday, 21 May 2012

Kucing telinga kemek


Kalau kucing ni ada depan mata mula2 sekali apa yg korang nak buat..??
Kalau saya kan saya nak penyet idung dia,gigit2...hehe..boleh gitu...??
ala penyet dan gigit manja jer...comey kan..ni kucing jenis telinga kemek ni..

29 org bagi komen best..:

Qhaifa Nur said...

sangat comey.......

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui akan gomol! hihi.

Why Farouk said...

cumilnyerrrr laaahaaaaiiii.. hehe

Ikmal said...

Assalam... comel jer aku tengok... huhuhu...

syawalsimpsons said...

cumill la kakak...geram jaa...tengok lelama tak pe kan...

ERYZA said...

Masih comel walau kemek telinganya:)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

aku suka nengok kucing tp xsuka bela kucing.. :)

FITRAH JAMIL said...

suke kucing,,meoww

Falsya said...

alohhhh comelnye kak fieda..kalau kucing nie ade kat dpn mata falsya gigit2 die..hehe..geram sungguh!

msredcheesecake said...

tanak la main idung kucing... main ekor dia ...hheee

jemarisuri said...

kemek pun tetap tomei...hihi

mimie.. said...

aaa.....comel nyee..
nak geget la idung dia bole??
haha nk geget telinga tak bole sebab takde hehe

Rose Khadijah said...

hai kak fieda:...singgah sini setelah kebizian..hehehe..
nak kene catch up entry akak ni..byk yang ketinggalan..hadehhh...

Rafflesia™ said...

alahai comel la. nak gusti ngn die la..hahaha (budget berani dengan kucing). nampak kucing pun dah bertempiaran lari. hahahaha ni kan nak gusti. :)

Kakzakie said...

Ada juga kucing macam ini ye Fieda... kakak tak pernah jumpa. Jadi bulat betul muka dia sebab macam tak bertelinga:)

Si Matatajam said...

Cute sgt...

*SiRibenMerah said...

alolololo tomei tomei neh...

nur anis said...

comelnya...gerammmm..

Ujie said...

ingatkan telinga dia diselitkan ke dlm..

mmg gitu ya? comel..bolat je.

eintan nurfuzie said...

cute tul :)

Masya said...

hihihihi.. kalau saya mestilah saya usap dagu dia.. nanti dia pun jinak..

ainnoraini said...

mmg comey geram jer nengoknya tuu..
rasa nak picit2 hidung dia tau..

IntaNBerliaN said...

kalau sy, xbuat apa2 kot.. sbb sy takut pgang kucing..hihii

tp kucing ni comel :-)

eita said...

besar benar matanye tu...

ieda said...

alamak2 .. comelnya
macam mana boleh telinga dia kemek errrk .. huhuh comel betul !

izan mama mia said...

izan dah meremang tengkuk...camana nak hlgkan rasa takut kucing ni kak fieda.....bukan izan sorang je gitu satu keluarga belah izan suma takut kucing....hhahah

shahdiana said...

memang sangat comey la...geramsss gitu...

9n0L4 said...

mcm pernah tgk kucing ni tp di mane ye? ;)

Fatin Amira Mazlan said...

Ni scottish fold nama dia :) Kucing jenis scottish fold. Hihi. Comel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.