Tuesday, 8 May 2012

Movie Jangan pandang pandang


Arini line tenet dah ok...limit pun dah penuh balik..jadi bolehlah nk tonton movie ni jap..
sbb ada Zizan je yg buat saya rasa nk tengok..



Sinopsis

Empat pelajar kolej iaitu Ajis (Zizan Razak), Ben (Nas-t), Yaya (Sara Ali) dan Diana (Anith Aqilah) ditugaskan untuk membuat satu tugasan mengumpul maklumat tentang artifak-artifak di Gua Bewah. Tugasan berkumpulan memaksa mereka mencari ahli kumpulan kelima, Marsha (Miera Liyana), seorang gadis gothik yang penuh misteri. 

Tiba di jeti Tasik kenyir, mereka bermalam di sebuah rumah bot kepunyaan seorang lelaki misteri yang dikenali sebagai Ang Bob (Azhar Sulaiman). Bermulalah pengalaman pelik dan ganjil serta menakutkan sepanjang mereka mencari artifak di gua tersebut. Abang Bob tiba-tiba menghilangkan diri, manakala bot pula tiada minyak. Ketika mencari bantuan, mereka sesat di hutan dan tidak menemui mana-mana kawasan kampung mahupun jalan kembali ke bot. Akhirnya mereka terpaksa bermalam dan berdepan dengan pelbagai gangguan.


15 org bagi komen best..:

Anum said...

bleh layaaaaaaaaaan

fizafantagirO said...

alahh xblh tgk , utube kena block kt ofis :(

anisalya said...

ni cerita hantu yang kelakar2 gitu la ye kak?

Nazayiena said...

Seronok je bunyi kisah movie nie...

dear yayah said...

bese je cite dia.. ahaha(ttbe jd spoiler kan)

dear yayah said...

bese je cite dia.. ahaha(ttbe jd spoiler kan)

IntaNBerliaN said...

tenet sy ni yg xbagus.. limit dh hbs.. xleh tgk lg la video ni jwbnya...

atiqa aris said...

cam kureng siket la cerita ni naseb baek ade sara ali yg comel sedap la siket tgok.hehe

Tihara said...

kalau guna stremyx dlu mcm2 citer leh tgk..la ni tlopong jer :)

9n0L4 said...

eh scene kat tasik kenyir eh? kene tengok ni. ;)

eita said...

nak tengok tapi tak sempat lagi..
suh anak sedara download...
pah sudah tak buat2 jugak..

ecadwinkyasha said...

eca xsmpt nak tgk kemarin tu..benci tau!..kena beli cd je la ne..kang klu tgk kt web tu,konfirm limit berukband eca.hahaha

ecadwinkyasha said...

klik perodua suda...

eh eh,dkt blog pun mcm ada perodua lalu2 kat atas..harap2 dpt BE la kak..kemaruk nak BE skrg.haha

wan nurul hezrina said...

bunyi sipnopsis tuh mcm zaman studi dulu2 nyer cerita..hehehe

Masya said...

cerita kelakar ke.. seram ni... baru lps layan jidin sengal hujung minggu hari tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.