Thursday, 24 May 2012

Restoran Adik Manja di Kuantan penuh misteri


Orang Kuantan cam tak Restoran Adik Manja ni..restoran ni duk kat Jalan Gambang sebelah kiri menghala ke Kuantan...saya tak perasan la restoran ni walaupun duk berulang alik ke kg (Kuantan)....Nak tau tahap mana misterinya restoran ni gi lah baca kat entry ni


*ada org nmpk restoran ni bila tgh malam ramai giler org tgh makan tp hakikatnya bila siang hari kerusi dan meja pun takder sebenarnya dan restoran ni dah lama tutup...cuti sekolah nanti balik Kuantan rasa nak sgt tgk kedai ni..tp nak tgk waktu malam...boleh kerrr....huwaaa....takut la...





Sumber dari blog Oh Tidak




43 org bagi komen best..:

eita said...

ada betol ke ni kedai ni?...

MAY said...

eh..tak pasan lak kedai ni..tapi selalu mkn kat kedai mee kari tu...kat trafik lighht gmbg...sedap..da ttry?

nur anis said...

ish...seramnya kak..

shahdiana said...

misteri btoi pagi-pagi ni baca entry kak fieda....

syawalsimpsons said...

mmg nampak misteri kakak

nuyui a.k.a miss YUI said...

hnya yg dok situ tau hakikat sbnr kan..

mizzkechique said...

nmpk sgt seram!!!

Che Rosliza Che mat said...

TENGOK TEMPAT TUE PUN MENYERAMKAN...PASNI NAK BACA APA MISTERINYA...TAK SABAR NIE...

Kakzakie said...

Fieda jgn nak cuba-cuba... mana tahu tujuan nak tengok sekali terikut berhenti makan - siang tengok tak ada kerusi pun... misteriiii!!

aanie said...

ada bran ke kak fieda?? hehehe...

Ujie said...

Yelah..tengok keadaan pun dah ada rasa seram..

ieda said...

oh ye ke dikk
akk jarang ke area sana
hurmmm tertanye2 lak .. ye ke ??

nanakimie said...

kimie ada cerita pasal restoran ni kak,tula nana balek kg xperasan pulak,hee....

mayangsayang said...

yup.. nampak sangat seram... kak fieda x yah le tengok kedai tu memalam ... (psst tapi kalau rasa kuat semangat .. teruskan le hasrat)

Saya Disini said...

isk..seram plk rsa

Solehah Shamsuddin said...

eh yeke kdai ni mmg misteri?setahu solehah kdai ni mmg jarang bukak,sbb tu krusi meja nye sll xd.itu je yg spupu solehah bgtau.xtaula btl2 misteri or x.

umialya/k.tini said...

x pnah singgah..

sHaR!Na eLyaNa said...

ehh..seramnya..xsgup nak baca..hehe...

bb_nona said...

eiyy..nonaa suke misteri2 nihh..hheee..tp..lau nk g..tk nk g sowg2..kang kne sorokk laakk..
hehee..jom..jemput komen siniiy laakk..misterii jari...heeeeheee..klu sis nk tahu lerr..hohhoo...

http://nonasani.blogspot.com/2012/05/kalau-jari-telunjuk-melebihi-jari-hantu.html

Norzie hany said...

Alamak seramnya.

IntaNBerliaN said...

mcm pnh tgk...tp rs mcm pnh singgah pun yer... tp xpasti lah betoi or x...

emmm rasanya xda pe lah tu kak fieda.. entah2 org saja wat cite kot... sbb sy ada bc komen2 org dkt link yg kak fieda bg tu...

anisalya said...

restoran ni ke? entah... tak perasan pulak masa lalu. saya baca tentang ni kat forum.

Myra Jay said...

Uikkk seramnya...

Berani ke kak nak tengok kedai ni waktu malam :)

9n0L4 said...

takde orang pun. huhu. seramnye.

Masya said...

alamak!!! tgk gambar pun dah takut.. mengerunkan..

lady scooter said...

orang bunian ler tu gaknye...yg makan2 tu pon org 'diorang' gak..

~ yus ~ said...

aduh seramm...kalau yus tak nak lah tengok, tak payahlah pi terjah malam fieda...huhu

MamaEma said...

seramlah...

ayut said...

dulu study 4taun area gambang..then slalu sgt lalu dpn ni :) memang plik jgk spjg lalu lalang tu gan kdai ni.penah gak taye member,tp nobody know..semoga selamat jela..dia xkaco kite,jgn kaco tmpat dia.btul x??org dulu-dlu ckp la ni :)

suhaina laui. said...

xperasan la kak...jgn lupe ye tgk kalo blik kg nt ;)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Menyeramkan tak pernah perasan pun.

Papa Mifz said...

erk...seram jer...

Ummi Iman said...

Tengok rupa kedai.. Nampak suram je.. Kena tanya adik ipar lepas ni. Dia dah lama dok gambang

Cinta Misteri said...

Myb restoran tu mmg bk wktu mlm. Tutup awl pg trus kemas krusi meja takut kena rembat penyangak.
Cer lh try singgah wktu mlm. Hehehe

Ummi Hanie said...

uiksss... mcm seram je bunyinyer...

Nens Collection said...

sy pon x pasti kebenarannye..padahal xdelah jauh sgt tmpt tu ngn saya..hehe..pakcik punyer gerai tu pon sy kenal..mmg dh lama die x niaga situ..

Tihara said...

sama mcm restoran kat kecau lipis..restoran nelayan..usang macam ni jugak..seram lah fieda, nt aok lalu laa mlm snap gambo sekali....huu takottt :)

FITRAH JAMIL said...

seramnye,, nk g.

Anonymous said...

ha'a btol.bnde ne trjadi kt kwan adek sye.bdk2 ump rmai yg kne

fida abdullah said...

dulu mmg kedai ni tk bukak. tp baru ni ada nampak restoran ni ramai org. ingat nk singgah. tp dh telajak. n now baru tahu pasal cerita ni.so tk tau lah kedai ni mmg betul bukak tak --''

Anonymous said...

Tapi sekarang restoran ni dah bukak . baru je . nama pun dah tukar.komfirm memang dah bukak fida

Anonymous said...

Tapi sekarang restoran ni dah bukak . baru je . nama pun dah tukar.komfirm memang dah bukak fida

Anonymous said...

Tukar nama Marina..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.