Sunday, 20 May 2012

Roti canai cicah susu


Saya baru pertama kali sebenarnya nk try makan roti canai cicah susu..biasa cicah dgn gula..Ni gara2 tengok entry Zie la aritu...terliur plk rasa nak cuba..kebetulan pagi ni tapau roti canai jer utk breakfast..try la sikit..ermm..sedap jugak..budak2 ni pun nk tumpang sekaki..


Anak dara kecik ni tgh nak mengetest sedap ke tak...dia pun sibuk nak cuba...dah menganga tu..roti dah hampir masuk mulut...


ermm...senyap tak terkata ape dah...biasa nak jugak tunjuk best....
Patutlah dia tak tunjuk best sebab dia makan dua suap jer terus taknak..hahaha..tak kena dgn selera dia..bagi kuah dal baru laju mcm biasa...

25 org bagi komen best..:

jemarisuri said...

js suka mkn cicah gula....hehe..slalu roti canai tak smpt nk orde sbb beratur pjg benor kt sini...last arini mkn nasi lemak la..dh berlemak2 dh ni...hehe..

nanakimie said...

abah nana suka makan dengan susu n gula...nana kurang sikit,kuah dal n kari tetap jadi pilihan,heee....

IntaNBerliaN said...

hihii maira xminat cicah susu ek.. :-)

Citra NaniZam said...

wah dah lama citra tak makan roti canai.. nampak mcm sedap tapi anak dara kecik tu tak berapa suka ye.. mungkin manis sangat kot takpe janji dia makan habis dengan kuah dal tu hehe.. citra sarap ns goreng kampung :)

Norzie hany said...

Salam Fieda.
Teringat arwah bapa sis selalu makan roti canai cicah susu atau gula.sis pulak tak berapa suka manis2.

ieda said...

cicah susu paling sedap fieda .. akk selalu gak , teringat kat arwah atuk akk .. memang suke sgt cicah susu ;)

nita said...

alahai samalah kite sarapan pagi tadipun makan roti canai, tapi budak2 jelah yang makan cecah susu, si adekpun sama tak suka sangat cecah ngan susu, dia lebih suka gula :)

Tihara said...

serapan naik lemak je..hehe :)
seleranya myra makan,mmg sedap cicah susu..pisang goreng pn sedap jugak cich susu :)

Zie said...

Hehe sedaplh maira... kena mkn selalu baru biasa... hehe tapi ank zie si kakak tak suka mkn ngan susu tetap cari kari dal... dania je yg suka..

hari ni sarapn riti jala.. hehe

sueshe said...

bese cicah gula je..xpenah try lg cicah susu..nnt nk try la..

PinkUmmi said...

sedap ke cicah susu???xpnh try...slalu mkn cicah kuah dal or kari je...

Fadzmie Mohamad said...

Tak berapa minat kalau cicah susu. Manis. Kuah dal mapley baru ok. Haha.

anisalya said...

makan dgn susu ek? saya makan dgn gula melaka. tak pun coklat.

LYAfrina said...

alahi..berseleranya maira.. tba2 lya pon terasa nk mkn roti canai cicah susu ni/ dh lama sgt x mkn roti canai..hampir 4 thn kot.. cma sesekali adalah curi rasa.. kesnya .. slps sdr komamsa mgndungkn asya dulu.. lya mkn roti canai tlalu byk..skali mkn hampir 5pcs.. bygkan kalo sehari 3 x.. smpai berat bdn naik mdadak.. tp lps bsalin kn asya..bau roti canai pon jd xleh..mybe sebab terllau byk mkn..tu jd g2..tp skarang tgk ni..tba2 tringin sgt nk mkn dgn susu..mmg sedappp

ShimaSalleh said...

comey je anak dara tu mkn hihi muka menten kiut kan..
Shima biasa je ngan susu nih. Kdg milo la, mcm2 la hahaha...
Huish! Teringat lak zmn sekolah men bwk bekal roti sapu marjerin buh coklat rice hahaha klu xde coklat rice ganti milo! huh! layannnn

eita said...

ita biasa makan roti canai banjir...
combine kuah..
yang cicah susu ni tak pernah plok makan...

amboooiiii maira,....semangat nya makan....

Falsya said...

salam kak fieda..mmg sedap tau..falsya pun suke gak cicah ngan susu..kalau bkn ngan susu kadang ngan gula..;D

ainnoraini said...

Anak2 kakain pun suka cicah dgn susu tapi maknya tak berapa la plk..

ecadwinkyasha said...

xpena la try cecah gula...tpi susu ne selalu...kdg2 minta roti susu...dia macam roti canai biasa.cuma yg roti susu ne ada susu dalam roti canai tu(kira mcm roti telur gitu).

ct rahani said...

sy pun suka jugak roti canai cicah susu.. sedap..

anitadiana said...

sedapnya si maira ne makan...jenis..pemakan maira ne..si arisya susah makan..risau juga..abg dan kak gendut..dia yg kurus...

Masya said...

cicah susu saya pun kurang minat.. tapi kalau dal dgn sambal laju jer.. 3 keping pun x sedar hahahahaha

Myra Jay said...

Sedap gak cicah dengan susu, lemak manis semua ada ;)

9n0L4 said...

sebijik mcm adek saye. suke benor mkn roti canai. ;)

QasehnyaRania said...

dah sarapan cocoa je..hihi

akak, maira sejibik muka akak..
dah lama tak cicah susu.zmn bdk2 dulu iye..
skrg suka cicah kuah dalca + sambal ikan bilis = kebabooo..

rindu pulak roti canai mak kt kg.. mmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.