Wednesday, 23 May 2012

Teka,teka,teka dan teka...hehee


Sehingga entry ini ditulis tidak ada seorang lagi pun yg jawab dengan betul entry teka apa hadiah yg saya dapat...jeng...jeng...jeng....

ok la saya tambah klu hadiah tu lagi...mgkin klu yg saya kasi kat entry tu tak cukup kuat..saya pun tak reti nak kasi klu tadi..

"ianya melambangkan sesuatu yg suci dan bersih..hanya utk kegunaan seorang wanita Islam"

Ok apa lagi jom teka semula...yg dah teka boleh teka lagi...
saya rasa kali ni mesti ramai yg boleh teka punya la...Kasi jawapan kat bawah ....
5 yg meneka dgn tepat dapat hadiah brooch ni..kalau lebih saya buat undian la sbb brooch ada 5 jer..

TEKA2 DAH DITUTUP



Siapa kekasih sejati korang? iPhone, pekerjaan atau kad kredit?
Tengok wanita tu buat apa di 0:29, pasti korang takkan sangka! ;)
Atlit Paralimpik & model ini tahu serta-merta apa "True Match" beliau. 
Check out the new #HondaHybrid family
Caption The Avengers!

46 org bagi komen best..:

Tihara said...

hah..telekung sembahyang... :)

fairus abu bakar said...

teLekung?

Nabila Medan said...

telekung? hehe

sHaR!Na eLyaNa said...

al quran?

Mummy GreenyHouse said...

telekung?

syawalsimpsons said...

saya teka telekung la....

ieyra said...

mungkinkah jawapannye tudung ?
hehehe

Myra Jay said...

Kain Telekung

ciksengeh :D said...

kita teke .. telekung ?

Norzie hany said...

Sis rasa tudung atau telekung kot.

ieka zurika said...

nak teka la jg.. akak dpt telekung ek,, hehe

ieyra said...

sy tahu dah jawapannye ...hihihi

kain telekung kan ? sebabnye . hanya perempuan Islam sahaja yang menggunakan kain telekung . kain telekung yang berwarna putih neyh di anggap suci dan bersih...

haa ~ betulkan jawapan sy ?
huhuhu

ctaminah said...

telekung... hehehe..

misz sheyla said...

telekung ke??

IntaNBerliaN said...

telekung solt.. bg jwpn kat mana ni...

IntaNBerliaN said...

done hishop

lolyphotogrape said...

just teka ;)

1) telekung
2) tudung
3) Brooch ?

haha , harap betol sbb pin tuu comei lh , ;)

Solehah Shamsuddin said...

Telekung.

Solehah teka je ni.harap2 kena la.

anisalya said...

tudung pun boleh jadik jugak kan ka? tapi saya rasa macam telekung je.

ciksengeh :D said...

kte teke telekung .. hehe ^^

Solehah Shamsuddin said...

Tudung atau telekung.

hehe.ni kali ke bpe nth solehah teka ni.sje cuba2

ANIM said...

fieda, meh akak teka, kain telekung kot..

fizafantagirO said...

tudung :)

nur anis said...

telekung...hihi..

Lynn said...

Telekung...

Kerongsang....

Pencuci muka..

hahahahah..kak fieda bagila klu best sikit..penat lynn nak fikir..ekekekkekek

roziahojijie said...

telekung tak ??

umialya/k.tini said...

boleh teka sekali lagi ek?

Kain Telekung....

mimie.. said...

telekung!!! ^_^

PinkUmmi said...

PU teka erk

a) Telekung
b) Tudung

tawakal jela...

nanakimie said...

telekung:)

esyaown's said...

telekung

Azi said...

telekung kot..

btw hepi belated anniversary to u

ieda said...

telekung ! ... ahahah benak dah otak akk duk fikir nie ekekek ;)

eB said...

telekung?

Che Rosliza Che mat said...

Pencuci Muka Safi Rania Gold Kot...Takpun Pencuci muka Surah...telekung...tibai jerlah...

FITRAH JAMIL said...

telekung. betul ke?

ecadwinkyasha said...

1)telekung yer.....
2) tudung

::CIK LYNN:: said...

cik lynn teka telekung...btol x?=p

lurun namzar said...

saya teka.
telekung sembahyang.

shahdiana said...

apa ek soklannya ni..kena pi baca tekaa teki jap

Aju Mohit said...

Telekung eeeee eheheheh fuh2

Zie said...

Kain telekong...

9n0L4 said...

telekung utk solat!!!!!!!

Masya said...

saya komen kat sini yer.... kak fieda dapat telekung yer.... so sweet...

Nida said...

Telekung sembahyang kot..:)

eita said...

bab teka teki ni yang lemah sikit..
tapi rasa nyer takleh jawab kot...
dah habis limit pemenang ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.