Wednesday, 23 May 2012

Ulangtahun perkahwinan yg ke 13


13 tahun yg lepas pada 22 Mei aku telah diijabkabulkan bersama insan yg amat2
dicintai Mohd Rafli B.Abdullah...
Alhamdulillah...hingga ke hari ini, kami masih bersama menyemai benih2 cinta dengan baja kasih sayang.


Banyak suka duka, pahit manis yang dilalui bersama sepanjang 13 tahun ini....Marriage is a learning process...Jadi dari hari ke hari semakin byk yg dipelajari..Semoga perkahwinan kami sentiasa diberkati olehNYA..dan diberi umur yg panjang agar kami sama2 dapat membesarkan 3 org cahaya mata dgn sempurna...amin....


Ya Allah , 
Tuhan yang menyatukan dua hati kami, 
Engkau campakkanlah ke dalam hati kami, perasaan kasih sayang antara satu sama lain,
sebagaimana Engkau satukan hati Nabi Muhammad saw bersama Saidatina Khadijah r.ha.
Syukur Ya Allah... Berikanlah kepada kami kebahagiaan di dunia dan di akhirat.




57 org bagi komen best..:

Aju Mohit said...

Tahniah Fieda! Semoga kekal bhgia ke akhir hayat!!

nanakimie said...

epy 13 aniversary sis:) nana doakan sis bahagia selalu bersama family tercinta:)

Rafflesia™ said...

alhamdulillah.. selamat ulangtahun ke-13 kak fieda dan suami. :)

*semalam 21.5 ulangtahun kak Nida. :)

ecadwinkyasha said...

happy 13th anniversary kak fieda + hubby.selamat berbahagia hingga ke akhir hayat :)

umialya/k.tini said...

selamat menyambut ulangtahun ke 13, moga kekal bahgia hingga ke akhirnya..

ainnoraini said...

Selamat ulangtahun yg ke13..
Semoga bahagia selama2nya...

~ yus ~ said...

Selamat hari ulangtahun perkahwinan yang ke 13 fieda, moga hubungan terus berkekalan, sehingga ke hujung nyawa...aminn.

syawalsimpsons said...

13 tahun kak....happy anniversary kakak...semoga bahagia kehendaknya....

soalan : agak2 en asbeen saya egat tak anniversary kiterorg 7/6/2012 ni..kikiki...last year tak hengat...

Acik Erna said...

salam fieda..happy anniversary..semoga berkekalan selamanya

ANIM said...

happy 13th anniversary fieda..
perjalanan masih panjang..
kesabaran perlu diutamakan..
perkahwinan juga ibadah, niatkan kerana Allah..
insya-Allah semua rintangan dapat diharungi

IntaNBerliaN said...

selamat ulangtahun perkahwinan yang ke 13 kak fieda.. moga perkahwinan kak fieda kekal hingga ke syurga.. :-)

Solehah Shamsuddin said...

Happy anniversary akak.Semoga akak kekal bahagia ke akhir hayat.Amin :)

izan mama mia said...

hepy ulgtahun kawen kak fieda...

entry khas tuk kak fieda..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

HAPPY ANNIVERSARY Fieda.K.atie ada buat n3 khas tuk fieda...

http://azatiesayang.blogspot.com/2012/05/happy-anniversary-untuk-rakan-blogger.html

Kakzakie said...

Sekejap rasa ye Fieda dah 13 tahun hidup sebumbung, tidur sekatil, makan semeja, jenjalan ada teman sebelah...

Doa kakak moga terus dipermudahkan dalam hidup bersama...

Selamat ulangtahun perkahwinan:)

anitadiana said...

selamat menyambut ulangtahun ke 13, moga kekal bahgia hingga ke hujung nyawa....lama tu fieda...

sama lah dengan besday si arisya hari ne 22/5/....arisya 2 tahun hari ne....

sHaR!Na eLyaNa said...

Happy anivesary kak fiedah..smoga bhgia brsama anak n hubby tersayang, :)

Lynn said...

Wah..congrats kak fieda..tahniah sangat..lynn doakan kak dan suami berkekalan hingga akhir hayat...oh jauh lagi perjalanan lynn..semoga kak dan suami berbahagia ye..mesti da dapat kiss annvrsary ye..hehehehe

mimie.. said...

wahh dah 13thn dah??lama nye kak... ^_^

happy anniversary kak fieda n husband..moga kekal hingga ke akhir hayat..aminn~ ^_^

anisalya said...

happy anniversary ye kak.

Saya Disini said...

selamat ulangtahun kak..semoga bahagia bersama keluarga tercinta

permata biru said...

tahniah..semoga berbahagia..saya follower baru kak fieda..jemput singgah blog saya

Nazayiena said...

Hepi anniversary yg ke 13 buat Fieda dan suami,semoga berkekalan bahagia hingga akhir hayat.

sueshe said...

13thn????lamenye...hepi anniversary 2 both of u..semoga kebahagiaan berkekalan hingga akhir hayat..insyaallah :)..

p/s: akak jgn lupe join brooch ribbon 2 ea..shomelkan brooch 2..:)

Masya said...

selamat ulang tahun perkahwinan .. moga kekal keakhir hayat.. bolehlah tambah lagi.. maira pun dah besar...

ieda said...

amin .. aminn .. aminnn
semoga berkekalan hingga ke anak cucu dik .. dan berbahagia .. tabah hadapi apa jua dugaan dari allah yg maha besar ;)

mama tisya said...

happy 13th anniversary..smoga berbahagia hingga hujung nyawa

syiela said...

happy 13 ann sis.. moga hubungan ini berkekalan dan bahagia hingga ke hujung nyawa.

Ummi Iman said...

Selamat menyambut ulangtahun perkahwinan yg ke 13 fieda :) masjid kita sama usia ;)
Betul.. Semuanya kerana Allah dan itu yang memberikan kita kekuatan untuk sentiasa pastikan masjid kita terus utuh.
Semoga berbahagia hingga ke syurga.

@ deqla manjew said...

selamat ulang tahun perkahwinan kak...wahh..lamanya..13 tahun...semoga kebahagiaan sentiasa mengiringi akak sekeluarga...jom kenal2..hihi...deqla da follow sini... (kenal melalui blog mama mia)

Tentang Kita said...

tahniah kak...semoga berbahagia hendaknya hingga ke akhir hayat

@ deqla manjew said...

owh yer! btw, cantik sgt blog akak...

ct rahani said...

Happy anniversary kak.. semoga bahagia hingga ke hujung nyawa.. amin..

kak, rumah sy tuh luas lbh kurang umah akak kot.. 20x81.. panjang ke depan.. lebar sama.. ok la kak utk family kecikkan.. nk beli umah lg beso x mampu la kak.. hehe..

lieynanilaz said...

selamat ulang tahun akak...:)

Ummi Hanie said...

slmt ulangtahun perkahwinan kak fieda ! beza 3 thn dgn kami ;)

smoga terus bahagia.. amin

| SUE | said...

congrats! hepy anniversary

Aziela said...

Tahniah kerana telah sampai ke peringkat ini. Semoga jalinan kasih sayang ini akan semakin berkembang mekar sehingga ke akhirnya.. Amiin.

MamaEma said...

Selamat ulangtahun fieda...

Zie said...

Alhamdulillah amin... semoga kekal yer sis... syok tengok kawan2 bahagia selalu..

Norzie hany said...

Happy Anniversary Fieda...semoga berkekalan jodoh dan di rahmati Allah dunia dan akhirat.Aminnn.

Cik Nur said...

dari blog mama mia,
selamat ulangtahun perkhawinan yg ke 13.

moga kekal bahagia bersama keluarga tercinta.

ikatan cinta kasih hingga ke syurga hendakNYA...!

Amin...!

Alin Marlini said...

Selamat Hari Ulangtahun Kak Fieda n Suami. Smg kekal abadi

Tihara said...

Selamat Ulnagtahun Fieda n suami..moga hubungan kekal di dunia n akhirat ..aamiin :)

Che Rosliza Che mat said...

Amin...Semoga kekal ke akhir hayat.."Selamat Menyambut Ulang tahun yang ke 13...Fieda...Cik rose 29 mei hihihi

ummiarissa said...

yeah!akhirnya menyambut ulangtahun perkahwinan ke 13...bukan mudahkan nak kekalkan lama begitu..apa-apapun...semoga lebih bahagia ye..Amin!

Sally Yatiey said...

Selamat Ulangtahun Perkahwinan ke-13. Semoga kekal berbahagia hingga ke akhir hayat :D

bada said...

tahniah kak ...dah 13 thn...samlm (21 may)saya baru sambut ulangthn perkahwinan yg ke 7...hihihi

wahida said...

wow!! dah 13 tahun yer..tahniah yer...

selamat ulang tahun perkahwinan...

semoga terus berbahagia hingga ke akhirnya...amin...

LYAfrina said...

amin.. satu tmpoh masa y ckp pnjang.. lya doakan agr mahligai ni kekal bahagia hingga k syurga..amin

Acik said...

selamat hari ulang tahun. semoga berbahagia ke akhir hayat. Amin!

Hanif said...

13 tahun!!!!
Tahniah!!

shahdiana said...

hepi anniversary kak fieda...semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat...

Puan Kutu said...

entri ni dh baca, rasanya dh komen.tp tak nmpk komennya.ke sy lupa nak komen.hehe.. takpe wish sekali lg

selamat ulangtahun.13tahun bkn atu jgka masa yg pendek kan kak fieda..semoga kekal bahagia selamanya

aanie said...

tahniah kak fieda....

happy anniversary ke 13 tahun....dah otai ni....sy baru 3 tahun....hehe..

Myra Jay said...

Ehh!! rasa macam dah wish kat akak, ohhh mungkin kat entry segmen kot..

Appaun kak, selamat ulangtahun perkahwinan, semoga bahagia selamanya milik akak sekeluarga.. Aminnn :)

Jaa said...

alhamdulillah... dh 13 tahun usia perkahwinan akak.. selamat ulang tahun perkahwinan yer akak... semoga bahagia selamanya bersama keluarga tersayang...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

happy anniversary k.fieda
alhamdullillah 13 thn satu tempoh masa yg pnjg
Moga terus kekal bahagia bersama hingga ke hujung nyawa..amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.