Monday, 18 June 2012

Budak 7 tahun maut tertembak diri sendiri

Sedih pulak baca berita ni....Apa2 pun semoga kejadian ini akan lebih
mengingatkan kita supaya lebih berhati hati...jangan cuai...
Al fatihah buat mangsa Mohd Faris Faisal Hisham

Kanak-kanak sambut hari jadi maut tertembak

KOTA BHARU - Seorang kanak-kanak berusia tujuh tahun maut selepas tertembak diri sendiri menggunakan pistol, yang disangka pistol mainan, di rumah neneknya di Ketereh di sini malam tadi sebaik selesai menyambut hari jadinya.

Kejadian tersebut berlaku pada jam 9 malam apabila mangsa, Mohd Faris Faisal Hisham menjumpai pistol jenis Walter, yang disimpan oleh bapa saudaranya iaitu seorang anggota polis di bawah meja.

"Mangsa yang menyangkakan ia adalah pistol mainan telah melepaskan tembakan dan salah sebutir peluru menembusi dahinya.

24 org bagi komen best..:

izan mama mia said...

betul2 bahaya...

ciksengeh :D said...

astaghfirullah .. barang bahaya macam nie memang kene letak jauh-jauh ..

anisalya said...

tu la. baca jugak kat paper semalam.

Saya Disini said...

ya allah...kesiannya..

Hilmirda Daud said...

Kesian budak ni... Amy dah lama tak tengok berita, tak tau citer ni.

syawalsimpsons said...

adoi macam2 la kakak...boleh ke bawak balik pistol kat umah tu...bukan time keje kot...mmmm

anitadiana said...

kak ita tengok tv sedih gila...sambut besday dan meninggal..kasihan kak family....aL-fatihah

IntaNBerliaN said...

macamana lah arwah blh jumpa kan... bapa saudara dia tu simpan kat mana agaknya...

al fatihah utk arwah..

IntaNBerliaN said...

mksd saya.. bwh meja kat mana agaknya... yela, bwh meja dkt ruang tamu je ke.. kalu simpan dalam bilik sorot2 sikit xdalah budak2 perasan sgt...

nak lg senang, pegang je pistol tu or simpan je kat umah sendiri.. xpayah bwk g keluar.... sedih tol rasa..

Rose Khadijah said...

hadehhh kecot perot kalo gini kan!..ni pun, kalo siRayyan main tembak2 ngan pistol air pun tak marah kat dia..hmm jgn le letak sesepah brg bahaya camtu..

Izan Ishak said...

izan tgk kat buletin utama kak...sedih bila jadi benda gini kan. mak dia ada bagitau, anak dia ni bijak orangnya.

Wanieys said...

Ya Allah sedihnya...tp tkt pun ada

Falsya said...

ade tgk berita pasal kes nie..kecuaian sebenarnye..tp bende dh nak jadik kan..

Masya said...

bahayakan.. boleh ke bercuti bawak pistol?? itu masalahnya.. tp sgt sedih bile dgr mak dia cakap anak dia org yg cerdik.. pernah ade ustaz kata anak yg cerdik ni x lama dgn kite.. seyes.. saya tersentapp sgt dgr mak dia cakap mcm tu...

ieedaz @ mama_isha said...

bahaya kan..mmg la dah smpi ajalnya tp perlu berhati-hati kalau nk simpan senjata merbahaya tu kan..

Mummy GreenyHouse said...

Ya Allah... kesian. dah mmg ajal die..
Hmm..mmg tak boleh letak barang merbahaya merata..budak2 tak tau pape.

eintan nurfuzie said...

bahaya kan.. mmm len kali knea simpan tmpt lbh baik..
mmm nini seekor kucing ygtersangat la kuat bagi cik en

Myra Jay said...

Kesian kan dengan budak ni, nak buat camne dah ajal kan..

nanakimie said...

tula smlm nana ada baca..huhu....al-fatihah..

eita said...

bahaya betol lah...
pak sedara pun macam tak sekolah je..pistol boleh letak merata2...

al fatihah...

Ayesha Ramlee said...

tak tahu nak ckp guane dah, alfatihah

Che Rosliza Che mat said...

Tak tahu nak komen...camna...kesian pun ada...Al-fatihah buat arwah..

9n0L4 said...

ya Allahhhhh, macam mane pulak di letak bwh meja.

Si Matatajam said...

Bahayanya..kesian dia, baru sambut besday...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.