Saturday, 23 June 2012

Kisah malam pertama-jangan cabut sampai esok..!!


Malam pertama buat sepasang pengantin baru. Si suami baru saja memadamkan lampu bilik. Selang 15 minit si isteri mengerang.

"Adui.. Sakitnya B… !”
Si suami cuba menenangkan isterinya.
"Jangan nangis baby.. Nanti mama papa dengar.. Mereka mungkin belum tidur lagi tu.."

Kebetulan bilik mama papa hanya bersebelahan kamar tidur pengantin. Si isteri masih mengerang kesakitan.

“Sakitnyerrr B………"
Kerana tidak dapat menahan sakit, si isteri terus mengerang. Si suami cuba memujuk.
"Sabar ye Baby! Tahan sikit.. Esok baru cabut."

Tanpa disedari rupanya papa mengikuti perkembangan pengantin dan terdengar anak perempuannya mengerang. Mula dia tidak peduli, biasalah malam pertama. Tapi kali ini dia sudah hilang sabar. Lantas terus dia bangun, pergi ke bilik sebelah dan terus menendang pintu bilik pengantin.
Dengan rasa geram papa memarahi menantunya.

"Apahal ni? Mati lah anak aku kalau esok baru kau nak cabut! Kau cabut sekarang!!!"

Terkejut besarlah pasangan pengantin baru. Sambil menahan sakit, si pengantin perempuan pun berkata kepada papa nya..

"Papa, takkanlah sakit gigi pun boleh mati.. Lagipun manalah ada Klinik Gigi yang buka 24 jam?"

Sekadar hiburan hujung minggu jer ye..hihihi..
Sumber dari blog Zamzarina(AKW)



44 org bagi komen best..:

kak tini (umialya) said...

pernah baca sblm ni, sapa le punya idea me'reka' crita.. hihihi

Tihara said...

whoaaa daring nya gambo...baca cite ni mmg kelakar sampai sudah..yg pakai seluar dari guni tu pernah baca tak ? :)

ieda said...

ahhahah ada juga baca lawak nie .. tapi pasal nak cabut kasut .. kasut ketat sgt ekkeke ;)

Norzie hany said...

Kelakar betul....hehehe.

piko pink said...

haha...kalau x cabut mati la

Nida Mohd said...

ish..ish..ish..teruk tul bapak dia siap pasang telinga lagi..last-last malu sendiri..hahaha

Peter Gene Hernandez said...

Hahaha.. suspen je bace !!

ciksengeh :D said...

lerrrr --'

Joanna Yunus said...

hehehehehe....

shida'R said...

hahhaaaa...sape yg baca tuh dah tkono ^_^

Citra NaniZam said...

adeh.. kak fieda ni memalam jalan2 bc entry ni kelakau je hehe.. senyum kambing tak abess lg ni.. selamat malam kak :)

sHaR!Na eLyaNa said...

hahahaha~ funny

Che Rosliza Che mat said...

hahaha...memang lawak...

~Sweet Honesty~ said...

hehe..lawak ne..

Falsya said...

huahuahua..gud one la kak fieda..hahahha..

Wanieys said...

hikhikhik (gelak sopan)...salah paham daaaa...

Yumida said...

ahahaha..tajuk gempak kan sis..
xpe la..tggu esok je cabut..

Hanif Idrus said...

Aku tertipu..hehe
Kusyuk sku baca

Ros said...

Assalamualaikum fieda,

He.he.heeee...terkantoi sudah ayah dia...dah lama ka dok buat kerja macam ni nih....he.he apa pun kak Ros gelak sampai keluar air mata....lawak sangat la fieda...

syiela said...

hahahha.. kita tunggu esok je ^_^

7 klik kat sni =_=

Izan Ishak said...

aduhh... ada2 je kan. dah tersilap paham pulak ye. maklumlah malam pertama kan...

9n0L4 said...

huhuhuhuhu. tersipu sipu jelah ye. double meaning ni. ;)

izan mama mia said...

tak kelakar..tapi tersentap.....kahkahkah...kak fieda nie...

izan mama mia said...

hai kak fieda...izan dah pos surat...n pc izan dah sembuh..hehehe..

Papa Mifz said...

hadoi tergelak kaw2 den di buek nyer...muahaha

IntaNBerliaN said...

sy dh bc gak kt blog zz sblm ni... hihi

eita said...

tak baik betol lah ayah dia skodeng perbualan anak..
huhuu

Masya said...

hihihihi.. ade2 aje...

Mummy GreenyHouse said...

baca kat blog zz haritu mcm malu2 je nak baca.. bile dah baca lagi malu kat diri sendiri sbb awal2 salah paham kat story ni...hahaha.

Orandablěg said...

Phh.. saspen

Pupel Liyana said...

haha..

anisalya said...

sengal jugak si papanya tu. dengar je ye...

fieda said...

hihihi..agak2 korang semua ni realiti or fantasi..kalau la betul ada bapak gitu..malu ooo....:)

Sue-Rya Qistina said...

hahahaha..dh terbaca kt blog ZZ aritu. mmg klaka giler la kan. agak kesengalan di situ. :P

MENU said...

hampeh toll...cheer up mood pagi..heheh

anitadiana said...

ha..ha...ingat lucah tadi..he..he ...malu lah tu...

Siti Fatimah Fuzz said...

hahhahahha

wan nurul hezrina said...

sabarlah.otak dah kuning memula..haha

Myvitrd said...

cerita lawak Seks ni.. hehehe

Marina said...

hehe...rasenye macam dah penah bace kisah ni...

nadia farhana said...

lawak ngee tapi agak bahaya bagi budak2 sekolah membaca :)

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

lawak betol.. too la akibat mengintip perbualan org..

Anonymous said...

Dh biasa cerita mcm ni..,!

Pemikir said...

Hahahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.