Wednesday, 25 July 2012

20 perkara membawa ke syurga

29 org bagi komen best..:

iEdA said...

info yg bagos kak...thanks share. sama2 lah kita menjaga diri dan banyakkan amalan :)

Hilmirda Daud said...

nice info... mint izin copy ye..

kakcik said...

Semoga amalan kita kian bertambah. InsyaAllah. :)

MamaEma said...

sama-sama kita berusaha..

maszull said...

assalamualaikum fieda...moga kita dapat melakukan perkara2 tu ngan baiknya insyaAllah...:)

Che Rosliza Che mat said...

Wah!! banyaknya...thanks share fieda..

anisalya said...

kena baca satu-satu dan letak dalam hat ni. hehehe...

eita said...

sama2 lah kita beramal..

shida'R said...

amin.. sama2 kite beramal :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Terima kasih atas pengkongsian ini..

Zie said...

cantik header baru kak

emm mudhn kita jadikn garis pnduan dlm hidup

Wanieys said...

senang jer kan nak ke syurga...antara buat dgn tak jer

Bui Junaidi said...

NAMPAK MUDAH TP SEBENARNYA SUKAR NAK BUAT KALAU TAK DGN HATI YG SUNGGUH2...

syiela said...

InsyaAllah.. berdoa agar menjadi salah seorang penghuninya nanti

IntaNBerliaN said...

moga kita berpeluang utk msk syurga..

PinkUmmi said...

hehehe...sy pun dh post entry sblm nih...

Ardini Humaira said...

sama2 kita tingkatkan amalan :)

Cik Nur said...

terima kaseh atas ingatan.. :)

perkongsian yang bermanfaat kak.. :)

Kesuma Angsana said...

tq berkongsi ye

ANIM said...

jangan lupa fieda, kita ke syurga dengan rahmat Allah bukan dengan amalan kita yang tak seberapa ni. berdoa di bulan puasa ni, dengan amalan yang kita buat, kita mohon rahmat Allah..amin

izan mama mia said...

bagus..insyaallah...kita patut berusaha untuk mengamalkannya...

Sally Yatiey said...

Thanks share :) Nice info.

Penyuluh Perikanan said...

Kunjungan dan silaturahmi di bulan Ramadlon...
sekalian follow 1994
untuk persahabatan kita, sudilah kiranya untuk follow kembali sahabatku

ditunggu
dan terima kasih
salam ramadlon

Puan Kutu said...

tq atas perkongsian.Sama2 buat renungan..:)

LYAfrina said...

amin

Masya said...

tapi yg itulah susah nak buatkan .... berusaha memperbaiki diri..

Che Rosliza Che mat said...

info yg menarik fieda..

Eca Dwinky Asha said...

info yg bagus kak.

9n0L4 said...

good info. hal kecik pun boleh ke syurga kan. insha Allah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.