Friday, 6 July 2012

Gambar Ella dan bakal suami





Besok 7 Julai 2012 adalah hari yang paling bahagia buat penyanyi Ella dan juga pasangannya Azhar Ghazali yang juga seorang juruterbang Firefly.Mereka akan diijabkabulkan selepas solat Isyak dan majlis pernikahan mereka berlangsung di rumah keluarga Ella di Teluk Gadong, Klang.

Lebih manis lagi Ella berjaya memenuhi permintaan ibu tersayang yang sudah lama berharap Ella bertemu jodoh.Malah seluruh ahli keluarga turut tumpang gembira dan menerima jodoh Ella.

Menurut sumber daripada HIP, pada majlis dirancang, pihak lelaki akan menyerahkan tujuh dulang hantaran berbalas sembilan dulang serta wang hantaran yang dianggarkan bernilai RM50,000.

Walaupun jodoh tiba ketika usia mencecah 46 tahun, keluarga Ella gembira akhirnya penyanyi itu bertemu pasangan hidup.

Semalam, penyanyi yang popular dengan lagu Sembilu itu sepanjang hari sibuk membuat persiapan pernikahan. Difahamkan, Ella berkunjung ke butik pereka busana Syaiful Baharim untuk membuat pengubahsuaian terakhir pada busana yang akan disarung.


37 org bagi komen best..:

izan mama mia said...

jom g kenduri ella..hihi..dkt dh tu..jom cik rose..
tahniah..mg jodoh mereka berkekalan...amin

teratak hati said...

bertumu jodoh juga ella ye..semoga perkahwinan bahagia ke akhir hayat..

ieda said...

oh biasa shja orgnyeee, bolehlahhh, kira muda lah layie bakal suami ella nie huhuhu
Semoga dia berbahagia lahh hendaknyeee, x sabar lak nak tgk dia nikah esok, harap2 adalahhh pic kan ;)

Cik Rongoks said...

akhirnye . . hihihi

babycomel said...

kahwin juga akhirnya kak Ella tu.. Slmt pengantin baru Ella

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Fieda.Dah lama xsinggah slps 'bercuti' blogging.
Arini br dapat membalas msj kengkawan semua.
Bertemu jodoh Ella akhirnya..semoga bahgia hingga ke akhir hayat.Aminnn

ummi anum said...

Sampai jugak jodoh Ella ya...Alhamdulillah..

Si Matatajam said...

Tahniah Ella... Salam perkenalan...Keep in touch

Si Matatajam said...

Lama tak jenguk blog ni.. Nak berkenalan balik la. Ha ha ha...

Marya Yusof said...

As salam Fieda,

Marya peminat Ella! Semua lagu2 dia saya suka tp lately lagu dia mcm ade yg xkena jek...hik3... suka Ella dulu2 lg...hehehe

Alhamdullillah bertemu juga jodohnye tu kan... Rahsia ALLAH cepat & lambat bkn soalnye :)))

Tina Othman said...

dah nak kawin dah dia, alhamdulilah

Ummi Iman said...

Alhamdulillah. Sampai juga jodoh ella. Semoga Slmt semuanya dan berbahagia selamanya. Dekat je rmh dia dgn saya. Syg tak dijemput ;)

Ummi Iman said...

Alhamdulillah. Sampai juga jodoh ella. Semoga Slmt semuanya dan berbahagia selamanya. Dekat je rmh dia dgn saya. Syg tak dijemput ;)

misshannajr said...

Alhamdulillah..wlpn lambat tapi Allah tetap bg peluang kat hambaNya..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Fiedaaaaaaaaaa..k.arie tag join GA ni.

http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2012/07/give-away-b2b-collection.html

Norzie hany said...

Tahniah dan selamat pengantin baru buat Ella.

Masya said...

mesti meriahhkan.... baguslah ella buat kat rumah mak dia... kalau org lain mesti kat hotel..

ANIM said...

Jodoh Ella dah sampai, alhamdulillah..
Tahniah buat Ella dan bakal suami

afiqazizan said...

Bestnya ella kahwin pada tarikh yang menarik..7 haribulan 7.

Wanieys said...

kawin juga ella akhirnya...semoga bahagia hingga akhir hayat...pilot rupanya pilihan hati ella hihihi

Tihara said...

ella ni dah berapa kali buat suprise harap2 kali ni berkekalan :)

sHaR!Na eLyaNa said...

da klik iklan bawah tu :D

Che Rosliza Che mat said...

Tak sabar nak tengok Ella kawin...

IntaNBerliaN said...

alhamdulillah... kawen jugak ella.. :)

moga kekal hgga ke syurga...

Rosalia said...

akhirnya smpi jgk jodoh :)

~ yus ~ said...

alhamdulillah kahwin juga Ella...

moga berbahagia hendaknya kan...

Cik Aien said...

jodoh pertemuan di tgn tuhan..
kalau ada jodoh tak ke mane pun..hehe

ieda said...

akhirnya dpt juga tgk wajah suami dia .. x sangka lelaki nie muda jauh dari ella kann
semoga kekal berpanjangan ;)

Knor said...

jgn lentok2 ye..

Papa Mifz said...

sampai jugak jodoh ratu rock malaysia nih yer...

anisalya said...

dah sampai jodohnya...

shida'R said...

dah jodohkn kak...lambat ke cepat kite pun xtau..,ella umur 46 baru btemu jdoh..shida?? errr......huhu

selamat berbahagia ella ;) rezki menang mentor nih ^_^

kak tini (umialya) said...

tahniah ella

syiela said...

peminat setia Ella ni kak.. teruja saya ^_^

izz iizza said...

akhirnya..selamat sudah ella jadi isteri org..:)

shahdiana said...

umur, cepat @ lambat kahwin semua tu ketentuan Ilahi..yang penting ada jodohnya...

9n0L4 said...

akhirnyaaaaa kawen jugak si ella ni. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.