Monday, 9 July 2012

Kenduri kawin abang gadis melayu

Ni sinambungan dari entry kat sini...
Pas kitaorang dah makan kenduri kat Gombak,kul 2 gerak gi rumah pengantin kat Kuala Selangor pulak .....walaupun jauh tetap jugak pegi sbb pengantin lelaki ni satu tempat keje dgn suami...tapi ni kat umah belah pompuan..Kalau ikutkan kul 3.00 kami dah sampai ke destinasi..alamak..saya lupe plk nama tempatnya..kad pun ada kat dlm kete tu..yang kelakarnya kami dah sesat...jauh terlajak tu...sampai sana jam 3.30 petang..
Sampai2 jer majlis dah nk selesai pun...huhuhu..nak ambik gambar pelamin,pelamin pun dh tak rupa pelamin..dah berterabur dah..Ni jer yg sempat saya ambik..haaa...tetamu yg datang bolehlah tandatangan kat sini...


Sian kat kami..tengok...dah takder orang dah...nasib baik pengantin ada lagi...kami bergambar kat khemah jer la...tapi makanan ada lagi la...yg ni tema pink purple..mmg masuk la dgn saya..feveret..hihi..


Ni gambar keluarga pengantin kedua belah pihak..time ni pihak pengantin lelaki nk balik dah...dorang bergambar ramai2..saya pun tumpang snap sekali...korang kenal tak si gadis yg belah depan duduk di tgh2 tu...


Haaaa...ni la orgnya....manis jer tau...kenal tak...? Dia adalah adik kepada pengantin lelaki tu...
saya mmg minat sgt kat dia sejak dia terlibat dalam rancangan Gadis Melayu..


Alamak...berposing sebelah org selim terasa lebarnya diri  ni...huhu..



* ni Aisyah Zainal..finalis Gadis Melayu musim pertama...
ala yg pernah bertunang dengan Ally Iskandar dulu tu..


49 org bagi komen best..:

sHaR!Na eLyaNa said...

eh,sapa yg nak khwn ni..kak fiedah ka?? hehehe...meriahnya pekhwnan..slmat pngantin baru ya

Masya said...

sape yer? ingat² lupe namanya... siap dukung maira lagi..

Ummi Iman said...

Cantik manis orgnya.. jarang tgk tv. Jd tak perasan dan tak kenal ;)

Zie said...

kak fieda lgi slimlah... betul tak tipu..

nuyui a.k.a miss YUI said...

almk..xbrape cam..hihi.

ros_reeza said...

ooo..Aishah gadis melayu ek?... manis kann...

Saya Disini said...

cntiknye baju pengntin

shahdiana said...

ala kak fieda..macam la dia besar sangat..yana tengok comel jek....

mimie.. said...

oh yeke??saya ak penah tgk pun citer gadis melayu tu ehehe

comel la dia kan :)

Aju Mohit said...

wahh glemer gitu, semoga pengantin akan kekal bahagia hendaknya

syiela said...

Bila akak sebut je ALly terus recall.. hehehhe

tak besar pun kak maintain lagi tu

anisalya said...

lagi cantik bila dia bertudung.

~ yus ~ said...

oo, sebut pernah bertunang dgn ally iskandar baru perasan...hihi.

takdelah nampak fieda lebar dari dia, sbb fieda pun mmg slim orangya...

shida'R said...

wahh kak fieda bila bseblahan dgn ank2 dare mcm mude je skali..heheee..

Kakzakie said...

Oh... baru kakak ingat. Macam makin montel dah muka Aisyah ini kan fieda. Tapi tetap cantiklah:)

IntaNBerliaN said...

oooo abg gadis melayu ke... cantik :-)

Anum said...

cantik tema

Sue-Rya Qistina said...

x perasan pulak dia ni gadis melayu dan bertunang ngan ally iskandar. sbb dia x makeup kot. slalu kuar kt tv n paper pun muka bermakeup kan. hehehee

Wani said...

wah meriahnya wedding .. yaaaa dia ke yg bertunang pertengahan jalan dengan Ally tu.. nampak cam lain lak rupa dia .. sory ya kalau tersalah info :))

Cik Rongoks said...

suka tengok yg gmbar first tu ^^

saffiya_aleesya @ echa said...

bergambar sebelah org slim memang laa rasa diri lebar ye kak..lawak laa akak ni..apa ada hal janji akak tetap cun kan hehehe

Solehah Shamsuddin said...

bestnye akak dpt gmbr di hari perkahwinan dyorg.

Adylia Qarissa said...

oooww..patutla macam pernah tengok muka dia..rupanya bekas tunang elly ..

Arina Shamsul said...

ooowww..yang baju kuning tu pun gadis melayu apa..:)


selamat pengantin baru kepada pengantin..semoga berbahagia dunia akhirat..amin..

Kesuma Angsana said...

wah pink sungguh erk kat situ! hehe

MamaEma said...

baru tahu... tahniah utk mereka

ShimaSalleh said...

Bertuahnya Fieda dpt jumpa aisyah zainal ekk.. Dia bila plak nk tawen tuh? hihihi

Mrs Lurve said...

nmpk lain pulak muka aisyah tue

Mummy GreenyHouse said...

cantik..mmg patut masuk gadis melayu.. :)

cik ika said...

tetibe rse ta sabar je nk kawen..hehe

izan mama mia said...

hamboi..hamboi...hebat depa no...g makan kenduri sampai 2 tempat sehari....
lawa laaa...depa tu dok bergambaq..cam adik beradik jer..kak fieda cam sebaya jer...mmg awet mudalah..hihihi...jeles tau!!

Che Rosliza Che mat said...

cantik...bekas tunang Ally tue hihihi wah!! bukan main lagi fieda posing..jeles I tau..

ct rahani said...

bila kak sebut bekas tunang ally baru teringat.. hehe.. canti orgnya.. akak pun nampak cantik.. mana ader gemuk pun.. biasa2 jer.. :)

ieda said...

Cantikk dia, ok lahh duk sblh fieda lebih cantik fieda dari dia sbb fieda dah kawin maintainnn aje ekekekek

maszull said...

assalamualaikum fieda....selamat pengantin baru buat pasangan pengantin cantik...:)

mama tag fieda yer...:)

Wanieys said...

owh yg penah betunang dgn ally iskandulu ingat2...selamat pengantin baru untuk mempelai :)

fiza said...

Slim lah kak, mana ada lebar ☺☺

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Fieda.terasa tempiasnya bila bergambar ngan org femes nikan..hikhik

Papa Mifz said...

semoga berbahagia kpd pengantin baru tuh....

ANIM said...

untungle jadi orang dikenali..sanak saudara pun kena tempias..heeee

iEdA said...

haha...xper kak, yg pntg kita rs yakin ngn diri sndri...xkesah slim ke lebar ke kn..br tringat bl akk sebut ally td..hoho

jemarisuri said...

tak kenal la plak..hihi
**wah mesti fieda teruja tengok colours purple tu kan..

ieda said...

owh cantik orgnya .. bila tgk live punn masih cantik .. hurmmm dah x der jodoh kan dia dan elly tuu

bergambar sebelah fieda lagi nampak fieda ayu sbb dah ada anak .. maintain aje .. dia lum kawin .. normal lah kan ;)

mamalieyna said...

best layan gambar kt sini..terang ^_^..

kelainan ... boleh main tandatangan pulak eh, menarik!

Izan Ishak said...

meriahnya majlis tu. pengantin pun berseri2 sangat....

bila kak fieda bagitau gadis melayu yg pernah tunang ngan ally baru izan cam mukanya...

eita said...

patut lah macam kenal...
rupanye bekas tunang elly...
glamer tu kak...

9n0L4 said...

oooo ni la tunang ally dulu ehhh. :)

nik rosmawati said...

cantiknya warna bajuu pengantin tu :)

Si Matatajam said...

First time M tgk pasangan pengantin sediakan board untuk tetamu sign...kreatif betoi la..bleh jadikan kenangan tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.