Wednesday, 18 July 2012

wordless wednesday #27 (cermin diri)



37 org bagi komen best..:

kakcik said...

Cermin tidak menipu, kan? Tapi orang yang berlagak bagai cermin kepada kita, belum tentu betul apa yang dia kata. :(

Masya said...

nauzubillah... janganlah sampai kt tgk cermin tanda riak...

Che Rosliza Che mat said...

Wordless yg menarik fieda....

Joanna Yunus said...

Good Info...hari2 akak cermin diri

Aju Mohit said...

peringatan yang baik fieda

Myra Jay said...

Sama-sama renungkan ;)

izan mama mia said...

cermin diri..cermin hati,...

nuyui a.k.a miss YUI said...

biar tgk penuh keinsafan...

ieda said...

TQ dikk menyedarkan akk ;)

Kakzakie said...

Perempuan biasanya bila tengok cermin mesti ada rasa nak lebih dari yg telah ada...

ayut said...

Memilih utk melihat kekurangan diri dgn pnuh keinsafan...mudah-mudahan mendidik diri membuat perubahan :)

nur anis said...

setiap hari wajib tengok cermin..

Kesuma Angsana said...

tq sudi ingat mengigatkan!

anitadiana said...

betul tu fieda..kak ita setuju tu...

syawalsimpsons said...

dua2 penah buat kna...tak da manusia yang tak penah buat dengan dua cara tu kan kakak...even mak jemah sendiri pon...

fizafantagirO said...

cermin diri dan hati , agar kita boleh perbaiki kekurangan diri :)

Niesa said...

sama2 kita renung.. :)

Iam Yanty said...

Well say hunny!

...sWeeT uMi... said...

insyallah...tak nak jd yg no. 2 tu...thnks for sharing

Sue-Rya Qistina said...

dalam Al-Quran pun ada menyatakan tentang cermin diri..hrp xde riak dlm diri kita semua..insyaAllah.. :)

Nens Collection said...

time rs diri sgt cantik..terasa jgak riak..astargfirrullah..

bile time x cantik..br rs kekurangan diri..

QasehnyaRania said...

hanya diri sendiri yang tahu...
renung2kan ...

QasehnyaRania said...

hanya diri sendiri yang tahu...
renung2kan ...

Yumida said...

nice sharing sis...cermin itu penting bg kita memperbaiki diri...tp cermin jg boleh membuatkan kita lupa diri...

Cik Puan Rara said...

rara tgk cermin selalu masa nk makeup je.hehehe

Qhaifa Nur said...

dua-dua bole kita dapat jawapan dari cermin....

Wanieys said...

hari2 tgk cermin...tgk dgn melihat kekurangan diri...rasa insaf :)

IntaNBerliaN said...

mendalam maknanya.. :-)

syiela said...

hari2 cermin...

kdg2 mencari kelemahan diri.. kadang2 mencari kelebihan diri.. kemudian teringat dan beristigfar banyak2

Arina Shamsul said...

terima kasih atas peringatan ini dear :)

anyonyo..comelnya muka kucing tu..hehe

ummi_norseha said...

cukup memberi kesedaran..:)
Tanta hati...

Anum Shukri said...

Biarlah apabila melihat cermin..lihat kekurangan diri..InsyaAllah..

Anum said...

renungan bersama

kayyana said...

kak fieda...!!!! rindu la nak komen komen kt sini.. hehehehe

Tihara said...

sebab tu kalau dapat kelebihan tu, sesetengah orang jadi takut..takut riak..

anisalya said...

so true... kadang2 tgk cermin tak ada sebab. boleh gitu?

9n0L4 said...

kelebihan juge cabang ujian Allah yang mane lebih mencabar. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.