Thursday, 2 August 2012

3 ker 4 ni...?

Salam  semua....Jom kita buat exercise mata jap..saya jumpe kat fb tadi..nak share kat sini utk kawan2..
Korang rasa jumlah sebenar 3 ker 4...? saya tgk mcm ada 3 jer..tapi kalau tgk dari kiri nmpk ada 4..




49 org bagi komen best..:

syawalsimpsons said...

4 kot kakak

nur anis said...

4..huhu

Saya Disini said...

3 dn 4

Ibu Lala said...

3 dan 4...

Sue-Rya Qistina said...

tricks sungguh ni. klau dari sblh kiri nmpk 4, klau dari sblh kanan nmpk 3. semuanya trick mata! huhuhu

Falsya said...

Pening kepala..hahaahaha..3 ke 4 tuh.?..hehe..

fiza said...

Mencabar mata sungguh nih. Mcm 3 jer.

syiela said...

saya rasa la kak sebenarnya 3.. sebab yang satu tu tak bersambung...

Anum said...

syok2

nuyui a.k.a miss YUI said...

dr kanan 3 dr kiri empat =)

Kesuma Angsana said...

he he mata pown nak kena exercise juga ye

Ardini Humaira said...

hehe kalo tengok dengan menjulingkan mata jumlah sebenarnya 3 :D

IntaNBerliaN said...

a'aalah kak fieda.. sy pun nampak 3 tp dari kiri nmpk 4 :-)

IntaNBerliaN said...

done says...

xleh klik VW... xtau nape..

permata biru said...

hehe..naik juling mata tgk..3 ke 4 ekk??

izan mama mia said...

sekali nampak 3..sekali nampak 4
last2..campur jer lah 3+4= 7
hihihi

Myra Jay said...

Kalau dari atas nampak 3 tai dari tepi nampak 4..

Kena pakai spek 3D la camni :)

Ct Noraishah said...

sekali pandang 3 tapi 2kali pandang 4 hehe..4 kot

Tihara said...

ni soklan iq ni :)

kak tini (umialya) said...

cam zig zag kan.. nak kata 3 pun bleh, 4pun boleh gak sbb ia bersambung antara satu sama lain

~aYu~ said...

saya nampak 4..
mmg execise mata ni.. dari ngantuk terus segar..

Ujie said...

adui..pinar mata.

dari satu sisi..4.
dari sisi lain..3.

Eca Dwinky Asha said...

2 je kak..yg stu itu ilusi semata2x.hahaha

teratak hati said...

Haha..3 kot..

Mira Adzlia said...

mmg konpius..kejap mcm 3 kjap mcm 4..hehe

maszull said...

assalamualaikum fieda...yer la jap nampak 4 jap lagi nampak 3 plak yg mana satu ni ek silap mata betul...:)

Wanieys said...

wani nampak 4 eheeee

Che Rosliza Che mat said...

kalau tengok betul2...memang jawapannya 4..hihihi

Kakzakie said...

Bila melukis salah yg mengira jadi keliru fieda..

Itu sebab kalau nak design kena buat betul-betul. Itu baru kayu kalau buat pangsapuri boleh runtuh sebelah buat 3 tingkat sebelah buat 4 agak-agak apa jadi hihi...

Cik Nur said...

nur mula2 nampak 4..lepas tu nampak 3..hihih..lepas tu pening..hihih

iEdA said...

sampai sekarang konpius yg ni kak sbb ada nampak 3 n ada nmpak 4..hehe

mayangsayang said...

FIDA BERPINAU MATA MENENGOKNYER

Ummi Iman said...

Susah juga nk teka. Pandai diorang buat ya...

MamaEma said...

pening bila tgk kiri dan kanan

Alin Marlini said...

jawapannyer 4

Jaa said...

aduh, sakit mata saya dok tenung..

C'Jai said...

Ilusi mata..dua2 pun betul kot..

Zie said...

depn 4 blakng 3 huhu

Norzie hany said...

Sekejap nampak 3,jap lagi nampak empat...pening.Klik semua kat sini utk duit raya anak2 fieda.

UmmiSyarni said...

kesan ilusi optik kot.so dua2 jawapan diterima.hihi..

Puan Kutu said...

tiga jawapannya..4 tu muslihat mata saja.hehe

ieda said...

3 ekkeke
trik kan ;)

shahdiana said...

dua-dua pun betoi..gambar tu kelirukan kita semua....

shahdiana said...

nak terjuling bijik mata tengoknya

shida'R said...

hahaaa..tulah bila ke kiri 4 kekanan 3 haha..tgk betul2 3 kak :)

sHaR!Na eLyaNa said...

hahahaha kaka ni buat org pening ja :P

anisalya said...

4 rasanya.

eita said...

3 pun ada...4 pun ada

9n0L4 said...

3 ke 4. same je kot. hee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.