Wednesday, 1 August 2012

alif ba ta


Maira minat sangat dgn video ni..ari2 nk tengok...mmg bagus sbb dah lancar dah alif ba ta kat mulut dia sekarang ni..yang kelakar tu sambil nyanyi dia pun buat gaya macam katun pompuan tu..tangan letak belakang pastu goyang2 badan...adoii..kelakar..comey sangat..:)
sekarang ni sebelum nak masuk tido dia mesti ajak saya nyanyi lagu ni dulu...




35 org bagi komen best..:

hainom OKje said...

Anak adalah anugerah yang terindah....seronok melihat perubahannya sepanjang tumbesarannya....

kakcik said...

Pendedahan awal akan merangsang fikiran anak2.

Semoga Maira membesar sebagai anak yang solehah. Amin.

jemarisuri said...

cepat utk ank mengingatkan dgn ada video camni...kalau tengok kt buku mau tido je...hihi

Cik Nur said...

tomeii..nur pun suka tgk, budak2 lagilah suka.. :)

izan mama mia said...

mia pun suka...lama dia dok sini..tgk

nuyui a.k.a miss YUI said...

smbil seronok smbil belajar..

Masya said...

hihihihi.. mesti maira tak sabar nak sekolah thn dpn .. dah pandai ngaji ni .. alif ba ta ..

amir pun alhamdulillah dah kenal huruf² alif ba ta ni...

shida'R said...

bagusnye maira :)
kalo kecik2 dah pndai baca sng mama nnt hehee :)

Saya Disini said...

bgusnye..nnti lama2 mesti lancar dia bc

Anum said...

pandainya

syawalsimpsons said...

alahai kakak tak dapat tgk ni...mmmm

IntaNBerliaN said...

alahaiii comel je video ni... siap ltk tgn belakang lg... hihii alisha punya sy beli cd terus... hihii

kak tini (umialya) said...

lagu2 gini mmg digemari anak2

Kakzakie said...

Watak yg digunakan pun menarik fieda. Itu yg Maira mudah terpikat. Bagus kan.:)

Marya Yusof said...

As salam Fieda,

Sama dgn Iman sy... suka sgt lagu ni... dr dlm perut da bg dgr lagu alif ba taa ni...hikhikhik.. :))

syiela said...

budak2 memang suka kan.. pendedahan awal mmg sangat bagus buat anak2 ni

ayut said...

bdk2 mmg sng nk blaja..pastu blh ingt.bgus ye :)

ieedaz @ mama_isha said...

wahh pandainya maira...:)

Qhaifa Nur said...

seronok dengar bila anak dah bole baca....esok sambung yg lain pula....

Tihara said...

okay line fieda leh tgk ni..stremyx eks..yg penting maira minat..keep it up maira :)

shahdiana said...

okaylah tu kak fieda..salah satu teknik supaya anak-anak pandai mengaji..

Alin Marlini said...

bagus tuk kanak2 ni

Wanieys said...

kak fieda wani pun bagi qalief tgk video ni...dia pun suka hehehe

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

Alhamdullilah, bagusnya maira dah lancar alif ba ta..

mmg video sebegini bagus sbg pendekatan utk menarik minat bdk2 belajar alif ba ta..

Che Rosliza Che mat said...

Budak2 memang suka tengok video nie...pandai maira..

Puan Kutu said...

pandainya maira.lagu2 macam nie mmg satu cara yg sgt baik utk mendidik anak mengenal alif ba ta..

Eca Dwinky Asha said...

comel btl katun tu kak.

Hanif said...

bagus untuk anak2 ni dan bapa2 yag terlupa ..kekekek

Norzie hany said...

Wahhh bagusnya Maira dah pandai baca alif ba ta....moga menjadi anak yg solehah.klik semua iklan Fieda.

Aju Mohit said...

Bagus maira dpt pendedahan maam ni fieda

Ummi Iman said...

Baguslah maira. Rajin2 tgk ya. Iman asyik nk tgk kartun je skrg. Ummi dia yg kena tolong nyanyi ;)

ANIM said...

kanak2 belajar dengan banyak pancaindera; mata, telinga, bunyi dan pergerakan...lagi senang dapat.

anisalya said...

budak2 kalau dengar alif ba ta nyanyi2 mst dia orang suka kan kak.

sue zainun said...

Amira pon..hihihi sukerrr sgt video nih..tapi elok la kan video2 camni..merangsang minda :)

9n0L4 said...

lagi mudahlah cekgu die nak ngajar die nnt. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.