Tuesday, 7 August 2012

Gambar bayi 2 tahun yg mati akibat ditindih beramai ramai

Semalam masa dengar kat berita terkejut gak pasal budak umur 2 tahun ni mati kena tindih ramai2..ingatkan kot kena dera ke..rupanya kena tindih dgn ahli keluarga sendiri yg kononnya dgn cara tu dapat menghalau hantu...giler la dorang ni kan..tak der akal ker..dorang yg sebenarnya kena rasuk dek hantu..

7 Ahli keluarga tindih kanak-kanak hingga mati, lanyak anak,

BUKIT MERTAJAM: “Saya berasa pelik dan curiga apabila mereka semua berkurung dalam bilik itu sejak jam 2 pagi (kelmarin) tanpa makan, minum dan tidak buka (pasang) penyaman udara. “Kami semakin hairan apabila suami saya dihalau dan dituduh sebagai hantu ketika cuba masuk ke bilik itu awal malam tadi (kelmarin),” kata ibu saudara kepada seorang kanak-kanak perempuan yang ditemui mati dipercayai akibat ditindih beramai-ramai.

Dalam kejadian di sebuah rumah di Taman Bukit Minyak Indah, di sini, kanak-kanak perempuan berusia dua setengah tahun itu, Chuah Wan Xuan dipercayai mengalami sesak nafas apabila ditindih tujuh ahli keluarganya iaitu ibu, bapa, nenek, ibu dan bapa saudara, dua sepupu serta seorang pembantu rumah warga Indonesia. Mereka disyaki bertindak demikian ketika menyertai satu ritual atau upacara dalam sebuah bilik di rumah berkenaan yang dipercayai bertujuan menghalau hantu.

Menurut ibu saudara mangsa yang tidak mahu dikenali itu, sudah menjadi kebiasaan dia dan suami pergi ke rumah adik iparnya itu setiap petang untuk makan malam bersama. 



31 org bagi komen best..:

Cik Nur said...

kasihannya..!
ni ajaran sesat lagi myesatkanlah niii....

percaya benda karut2 smpai korbankan budak yg xbedosa..

haissshh...!

Nana said...

gile tau ni
sian bb tu

Myra Jay said...

Dah kira kes penganiayaan ni..

Kesian budak tu tak tau pape...

Alin Marlini said...

kesian budak tidak berdosa tu

Zue AnnaLeeya said...

mmg giler kan???
ader ker pcaya sgt mende karut marut gitu...

Anum said...

kenapa la cara mcm nie digunakan

pB said...

budak ini sekarang sudah berada di taman syurga

Falsya said...

bengong dieorg nie semuakan..adehhh..

syawalsimpsons said...

mmg takberperikemanusiaan langsung kan kakak

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Syiannya lar..akibat perkara bodoh yg dilakukn oleh ahli kluarga..budak secomel ni maut.

Tak tau la donia skrg ni..masih percaya ngan tahyul2 nih!

fiza said...

Comelnya. Kesian kat baby tu.

ieda said...

ya allahhh macam2 lahh dunia nie
org cina punn percaya benda2 macam nie ke huhuhuh

Ibu Lala said...

TAK SANGGUP NAK BACA CITER MACAM NI...SEDIH..HUK HUK HUK..

IntaNBerliaN said...

iskkk pelik lah... halau hantu camne lak tu.. adehhh.. sian baby tu.. comel lak tu..

Sue-Rya Qistina said...

seronok sgt la tu. kan x psl je. sian baby tu jd mangsa. upacara yg sgt karut!

Azielah Rahim said...

Kesian tapi baby ni comellah

Prettywrite said...

astaghfirullah..
tak tahu nak kata apa..sedih..apa la dalam kepala otak diorang sampai macam tu diorang brubat ek..dahla budak tu comel giler..huhuuu..

MamaEma said...

pelik sunggu diaorang ni..sampaikan ada kematian nak buang hantu bagai

Niesa said...

ya Allah..smpai mcm tu skali..kesian budak tu..isy2...

AkmaFaizal said...

Lor..ingatkan org Melayu je yg percayakan hantu tp Cina pun sama ke? adeh takkan derang tak sedar baby tu ok ke dak..sabo ajelah..hantu punya pasal nyawa melayang

Aju Mohit said...

Kesiannya budak tu, eiii teruknya diorg ni, hilang akal

izan mama mia said...

kejam !!! eee..geram

Wanieys said...

xmasuk akal aper yg diorang buat tu...bayi xbersalah jd mangsa...sedih betol la

Nabyla Ahmad said...

la...
smpai mcm tu skali..
ngeri betul
kesian budax yg xtau papa 2

Jaa said...

GILA LA DIORNG NIH...

syiela said...

kesian kat baby tu.. tak pasal2 huhuhu

Che Rosliza Che mat said...

suka sangat percaya benda mengarut...kasihan bb jadik mangsa..

anisalya said...

apa bengong la dia orang tu kan?

Si Matatajam said...

Ya Allah kejamnya....Awat la dok pi percaya benda kurafat camtu

QasehnyaRania said...

subhanallah..
sunyinya rumah prple ni..huhu
akak pergi berya ke/
nk belnja mkn kek pisang..hehe

http://lobaksusue.blogspot.com/2012/09/dapat-jemputan-ke.html

shuhadaothman said...

ada jugak jenis macam ni. kesian baby tu. dah la comel. U_U

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.