Friday, 10 August 2012

Iklan raya dari Bernas ni sgt sedih..

Tadi tgk iklan ni kat FB..huwaaaaaaaaa.....tak sedar pun tetiba airmata kuor...pastu rasa sebak tak ingat..
Hargailah ibubapa kita sementara hayat dorang masih ada ye..korang kalau line tenet ok mesti kena tgk iklan ni jgk..


29 org bagi komen best..:

syawalsimpsons said...

saya pon dah tgk kak..semalam..sangat2 la sedey kan...

Lynn said...

Salam k.fieda..ye kak fieda..selagi mak ayah ade nielah kita kena layan dorang elok2..takut nanti dah takde rasa bersalah kan..nauzubillah..selamat berbuka k.fieda..

mama tisya said...

mmg sedih..kitorang warga bernas tertgu2 iklan ni kuar 1st time smlm

Aleyn said...

Dah kuar tv ker?

Cik Nur said...

dah tgk kat fb juga tadi, mmg sedihhh..hhuhu

-meeSUPERGIRL- said...

series iklan nih menyentuh hatii .. :(

#2024 follow :)

izan mama mia said...

belom ada kesempatan nk tgk lgi..tp mmg ramai dok kata sedih sangat..

Anum Shukri said...

sedih...sedih sangat,,teringat arwah ayah...

Falsya said...

xsabar nak tgk video bernas nie balik kang..hehee..

IntaNBerliaN said...

sy xtgk lg ni.. tenet plak slow..

tp ramai org duk cite iklan ni kan.. nanti kne tgk ni..

LYAfrina said...

ramai y bercerita ttg iklan ni.. tp lya x bpluang lg tgk iklan ni kat tv

Tihara said...

uwaaa sedih sangat nih, syukur alhamdulillah duk di sisi mak..lepas mak sakit terus rasa tak nak pisah dengan mak,,dh la masa belajo dulu,jarang2 masa dengan mak...

maszull said...

assalamualaikum fieda...betul2 memang sedih x boleh tahan air mata dr mengalir...:)

Deqla manjew said...

x pernah tgk lagi..kat opis x leh tgk..iklan ni selalu kuar kat tv berapa??

Anum said...

laju je air mata mengalir

jemarisuri said...

sayu je hati...slalu tggu petronas puya iklan...pun biasanya best...

Penyuluh Perikanan said...

ijin tengok vidio ya jom, nak nengok sambungan Iklan raya dari Petronas....hehe...

terima kasih

ditunggu singgah yah..hehe

Tina Othman said...

tak berani nak tgk, takut menangis teruk nanti

ieedaz @ mama_isha said...

Sedih iklan ni.. td 1st time tgk kt ofis... air mata ni bergenang je, puas menahan takut ade org prasan :-)

sHaR!Na eLyaNa said...

ah..ada juga tgk iklan ni kat FB..tp x play lg..hehe..baru nak play hehe

sHaR!Na eLyaNa said...

sdh sgt kak :'(

Che Rosliza Che mat said...

cr belum tengok lagi...serius...kalau mak tak ada tak seronok raya...cam cr sekrg...

anisalya said...

ramai yang dopk bercerita pasal iklan ni. tak tgk pun lagi.

fieda said...

@Deqla manjew

alamak tak tau plk deqla..sbb tak pernah tgk lagi kat tv..

ieda said...

aah akk pun dah tgk .. x tahan lahh hhuhuh

shida'R said...

huhuhu..tsentuh lak tgk kak fieda :)

Wanieys said...

betul kak fieda sedih tengok iklan tu

shahdiana said...

haah iklan ni sedih kan...sebak sangat tambah lagi untuk kita yang dah bergelar ibu ni kan...

9n0L4 said...

iklan raya terbaikkk tahun ni. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.