Thursday, 16 August 2012

Kek raya...amacam....!!

Memang kreatif betul kan pereka kek ni..mmg sebijik macam ular..tak mkn saya kek ni kalau org bagi..iyerkkk...meremang satu badan rasanya..jgn kata nk mkn nmpk pun saya tak berani dekat...
camne agaknya kalau korang gi beraya umah org tgk2 atas meja ada kek ni...hihhi..
Saya awal2 suh dia simpan kat tempat lain ....


36 org bagi komen best..:

Che Rosliza Che mat said...

eeiii kalau cr pun geli tekak...

QasehnyaRania said...

eee...mati2 ingt kek betol tadi...
sory mory mmg takkan pandang nya nih...
geli la..

QasehnyaRania said...

eee...mati2 ingt kek betol tadi...
sory mory mmg takkan pandang nya nih...
geli la..

kakcik said...

Selamat hari Raya Fieda.

Sayangnya kakcik tak boleh tengok gambar kek tu dari pc ofis ni. :(

Anum said...

x nak makan....... geli

nuyui a.k.a miss YUI said...

xlalu nak tgk..haha.

jemarisuri said...

aduhai fieda...scary tengok..mmg tak termkn ni...harus lariiiiiiiii...hihi

selamat hari raya fieda...maaf zahir dan batin...

Lynn said...

Ei gelilah kak fieda..hehehe

Rose Khadijah said...

hakakk...takmo la kek cenggini..hehehe..boleh lari tetamu yang datang..

permata biru said...

ee..tgk pun dah xlalu..kreatiff sangat..hihi

izan mama mia said...

hhahahaha..sapalah laa dok kreatif sangat tuu..hiiihhi,,sempat singgah lg cni..kihkih..

sHaR!Na eLyaNa said...

Sha pun takut gak..ergghh..jgn la ada yg bg kek cm ni..mmg abis sha pancung ular tu nnt haha

Ujie said...

ish..geli je. sekalipun tu cheese cake yg sgt saya suka..yg ni mmg takmo sentuh pun.

lady scooter said...

kalau cenggini rupanye memang confirm tak lalu nak makan...he3

Norzie hany said...

Kreatif,sebijik mcm ularkan tapi kalau jamu kat akak rasanya tak selera nak makan.

Zue AnnaLeeya said...

erkkkk... tak lalu nk mkn haihhh.... huhuhu

roziahojijie said...

hehe .. extreme gile ah kek ni ..

Wana Owen said...

dah la saya memang fobia ular.bila nampak pulak kek rupa ular..memang la tak termakan walaupun sodapppp!=)

ANIM said...

takutsss la nak makan...
selamat hari raya untuk fieda seiai keluarga..maaf andai kak ada tersilap bicara di alam maya

Qhaifa Nur said...

memang tak makan kalau gini bentuknya.....

kak tini (umialya) said...

tak tercapai dek anak tekakku makanan seumpama ini..

ainnoraini said...

tak mooo..geliii dan ngeriii..

selamat menyambut hari raya dari kakain..maaf dipinta jika terdapat silap dan salah...

Cik Nur said...

auyoo..kembang tekak nak makan walaupun kek..!

terbayang2 kot kalau nak makan kek tu..huhuhu

shahdiana said...

eiiiyeee...memang geli sungguh la...sapa la yang tergamak buat kek ni...tak geli ke...

QA's ~ mamapapa said...

ewwwww!!!!mcm xlalu je nk mkan,uhuhuh!!!

QA's ~ mamapapa said...

ewwwww!!!!mcm xlalu je nk mkan,uhuhuh!!!

syiela said...

sanggup blk kelaparan kalau camni kak :)

maszull said...

assalamualaikum fieda....kalau mama pun suruh makan rasanya tak lalu kot geli jer...:)

ieda said...

adohaiiiiiiiiii
geli makkk wehhhhhhhhhhhhhhhh

fiza said...

Tak selera lah nak makan.

Selamat hari raya buat kak fieda & family ☺☺

anisalya said...

kalau tak nampak kepala mungkin saya makan jugak kot.

Ibu Lala said...

eiii tak lalunye..

Masya said...

kembang tekak saya dibuatnya...

9n0L4 said...

euwwwwww. tengok pun taknak kot. mimpi mkn ulat betul nnt. hehe.

IntaNBerliaN said...

laa kek ke... tp emmmm xsggup nak telan...

Wanieys said...

iyerkkk...geli tobat xmakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.