Tuesday, 25 September 2012

Adam & Hawa episod 17



Klik gambar di atas untuk sertai peraduan Tonton dan Menang Adam & Hawa



Walaupun Adam cuba merayu pada Ain. Ain tetap dengan pendirian melupakan Adam daan kisah lalu mereka. Adam tak sangka keras sungguh hati Ain dan tiada ruang langsung untuk mereka.Yang hairannya air mata Ain tak mampu bertahan walaupun tu keputusan muktamad darinya. 

Johan mengambil peluang terus rapati Ain untuk mengetahui siapa lelaki bersamanya. Ain masih belum bersedia untuk berkongsi masalah dengan sesiapa pun walaupun Azie sendiri kerana dia sebenarnya ingin melupakan semua kenangan pahit tu.Keputusan yang dibuat sedikit sebanyak memakan diri Ain sendiri. Memang rindu pada Adam tetap membara. Cik Ted sentiasa menemani Ain sebagai penganti Adam tapi kerana maruahnya Ain tetap pertahankannya.

Adam kecewa dengan cara Ain yang langsung tak beri peluang padanya.Sedikit sebanyak Ain rasa selesa ketika bersama Johan. Keakrapan mereka membuatkan kawan baiknya Azie persoalannya. Ain terkedu bila soalan hubungan bersama Johan terkeluar dari mulut Azie. Hati Ain terus bergelora, dia sendiri tak pasti..!!

21 org bagi komen best..:

kak tini (umialya) said...

akak tak tengok lagi crita yg sedang hangat diperkatakan ini, nanti le ader masa boleh tengok2..

ieda said...

episod 16 & 17 aje akk sempat tgk
yg lain x sempat sbb terlepas marathon .. huhuh

sib baik semalam dia ada ulang tayang episod 16 kan ..

haaa bermula 17 - 24 ada contest kann .. siapalahh yg bertuah tuu

Norzie hany said...

Singgah nak tgk citer adam dan hawa.klik cik nuff fieda.

syiela said...

adei kak tak terkejar dah ni.. huhuhu

Nens Collection said...

kt umah xdak astro..tgk kt link jela..

Everything's Everythings said...

Alahai kesiannya kt Adam owh..
hahah tak sbar nk tnggu esok plak >.<

Kesuma Angsana said...

tq rajin betul share ye

Sue-Rya Qistina said...

alaaa..x bole tgk kt office. ramai yg dok cerita psl drama ni.

(kak, bg email kt saya. saya nak emailkan banner iklan kt akak. tp akak tgk dulu banner tu ok ke x. sbb saya tgk tulisannya mcm kecik je.huhuhu)

Tihara said...

kat rumah ni sorg pn takmo tgk cite ni..saya kalo tkde gu tk jadi..hehe :)

♥cikmOt♥ said...

kita tunggu episod 18 yey...
hehehe

sal ya said...

sila la menonton ye...

Si Matatajam said...

Best..best..best..dan.best...

fiza said...

Masih blom berkesempatan nak tgk citer nih.

Romeo Laut said...

Hmm... Ramai sangat yang minat cerita ni kenapa?

Che Rosliza Che mat said...

Kesian kat Adam...Tak sabar nak tengok malam nie...huhuhu

sal ya said...

masih setia menonton ye?!

IntaNBerliaN said...

mesti byk episod ni... baguslah, boleh maintain uv dgn lama kan.. :-)

izan mama mia said...

dam dan hawa lagi !!

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

best citer ni :-)

Anonymous said...

tertinggal la episod 17...so soalan no 1 x dpt jawab...sedih...

9n0L4 said...

watak johan tu agak poyo la sikit. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.