Wednesday, 26 September 2012

Adam & Hawa episod 18


Klik gambar di atas untuk sertai peraduan Tonton dan Menang Adam & Hawa



Adam makin rindu dan sayang pada Ain. Entah kenapa perasaan tu makin kuat walaupun Ain terang-terangan menolaknya. Adam kini sering ke kampong Ain melawat keluarga mertuanya. Dan secara tak langsung mendekatkan dirinya untuk mengetahui Ain lebih mendalam. Bilik Ain menjadi tempat Adam tidur. Adam terjumpa Diari tulisan Ain yang ditinggalkan sebelum pergi ke Australia.

14 org bagi komen best..:

♥cikmOt♥ said...

datang pepagi jenguk blog fieda...sambil layan AH...balik2 muka yang sama...jangan halau kami ye...hehehe

sal ya said...

:)

IntaNBerliaN said...

done msn, coklat n veet

IntaNBerliaN said...

sampai episod brp cite ni kak fieda?..

ayut said...

ayut tak tengok lg..bru smpi epsd 13..biar byk ckit bru tgk..hihihi

Che Rosliza Che mat said...

kesian pulak tengok si adam huhuhu tak sabar nak tengok malam nie pulak..

Falsya said...

Sayang kak fieda...ari2 duk tunggu akak upload cite nie...hehehehe..

Ema Junaiha said...

masih belum sempat nak nontonnya..

Si Matatajam said...

Harap2 depa tak jadi cerai la...

izan mama mia said...

heheeh...kuat penangan cerita ni yew

sal ya said...

:) penangan adam dan hawa.

maszull said...

assalamualaikum fieda...best nyer...:)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tgk kt sini...hr tu episod ni ada kt spital xtgk hehe

9n0L4 said...

senang hidup bile mertua suke kan. hehe. mcm adam tu. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.