Friday, 28 September 2012

Adam & Hawa episod 20



Klik gambar di atas untuk sertai peraduan Tonton dan Menang Adam & Hawa



Bila melihat Adam makin rapat dengan Dee, membuatkan Mama Adam mula berserahkan kalau Dee jodoh Adam. Tak nak terlalu mengharap pada Ain.Adam dengan sendirinya mula nekad belajar agama akhirnya..makin mendekatkan diri pada Allah. Perubahan ini Adam buat demi rumahtangganya, kerana ni adalah harapan Ain untuk mendapat suami yang mampu membimbingnya dunia dan akhirat.Tulisan dalam diari Ain membuatkan Adam makin rasa dekat..makin sayang…makin rindu pada Ain.

Akhirnya Ain tamatkan pengajiannya. Kembali ke tanahair..berita ini mengembirakan keluarga Ain dan lebih-lebih lagi Adam.Seolah satu semangat baru bila tahu Ain akan balik dan dalam masa yang sama juga mengharapkan Ain dapat melupakan semua kenangan lama dan dapat menerimanya kembali.

Sewaktu menyambut ketibaan Ain. Adam terkejut bila melihat Ain akrab bersama Johan ini membuatkan Adam menarik diri dari muncul di hadapan Ain.Normah juga dapat melihat keakbran mereka berdua membuatkan Normah rasa tak selesa dan tak suka dengan cara Ain yang tak tahu membataskan dirinya yang masih mempunyai title 'seorang isteri'.Ain dapat merasakan perubahan aura dan bau lain di dalam biliknya sepanjang ketiadaannya. Seolah ada orang lain yang mengunakan biliknya..lebih tekejut bila melihat ada kain pelikat tergantung di bilik..siapa ya..?

16 org bagi komen best..:

Everything's Everythings said...

Wahhh cepat upload eh yg hari ini punya ^^
Ish Kenapa lah adam asyik sembunyikan diri dia

kak tini (umialya) said...

teringin nak tgok tp xsmpat..

fieda email nama & alamat ke umialeeya@gmail.com

Anum said...

layaaaaaaaaaaan

QasehnyaRania said...

layannn..hehe

SHAHZEE said...

adui dh episod 20..sy baru tgk episod 5 hahaha

ct rahani said...

sy baru tgk episod 4 kak.. tu pun online.. jauh ketinggalan dh nih.. x der masa la.. huhu..

mama aryan said...

dah tertinggal beberapa episod dah,nsb baik bole tgk ulangan nanti

shidaR said...

hoho..xsempat lg nk tgk huhuhu...sian btul kat shida ni..!

sal ya said...

abam aaron... i lap you. hehehe...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kesian adam ms ain br balik kt airport tu

izan mama mia said...

wah..makin melonjak cerita ni yer..makin melonjak juga yg datang tgk kat cni...hihihi

Si Matatajam said...

Apa la kesudahannya nnt..tak sabaq nak tengok..

syiela said...

alamak akak ketinggalan deh.. kena cepat2 kejar ni :)

Ema Blog said...

alamak, masih belum berpeluang nak tgk.

wan nurul hezrina said...

kna g uploadnie.lalalalala jeles ramai dah tgk tapi mslahnya bila yer nak tgk.huhu

9n0L4 said...

tak suke laaaa si johan tu. mcm over sikit. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.