Wednesday, 19 September 2012

Biskut raya ada lagi...??

Ni sebenarnya gambar 4 hari sebelum habis bulan Syawal..Oleh kerana melayan mood malas nk buat entry maka terperap lah gambar ni dalam draft..sian pulok..Ambik gambr ni bukan ape saje nak tunjuk yg kuih raya masih ada kat umah ni walaupun dh hujung2 raya...dah nak habis raya ni barulah tuan rumah rasa teringin nk makan..kalau tak mmg tak pandang pun kuih sendiri....maklum lah sana sini kuih raya kan..
Biskut raya dalam gambar tu yg saya buat cuma biskut mama carries dan biskut arab..yg lain beli dan ada yg mak mertua kasi..hari tu tak sempat nak share gambar biskut raya ..dh nk habis baru teringat nak ambik gambar..huhuhu...dah terlambat..bkn ape saje nk buat kenangan..
Sape ada lagi biskut raya...??


35 org bagi komen best..:

MAY said...

ade g kat umh..tp da x layan nk mkn biskut..

izan mama mia said...

ada lagi biskut raya???..izan dh lama habis...dah simpan bekas dah pun....heheheh..tunggu raya haji lak yer.

Mira Adzlia said...

umh sy pun ada kuih lg..huhu..

**balang kuih kita same..hehe

Che Rosliza Che mat said...

ada lagi biskut raya kikiki...Cr punya dah habis...

Kakzakie said...

Rumah kakak banyak lagi fieda sebab kakak kena buat dan beli lagi memandangkan ramai yg dtg rumah kakak nak ziarah bapak yg sakit. Sekarang pun ada lagi tau...

Eca Dwinky Asha said...

ada lg tp xmkn....sbb bkn sendiri buat..tunjuk je semua.hahaha

Eca Dwinky Asha said...

klik VW

kak tini (umialya) said...

abis tp bila teringin terus jer buat sbb bahan2 'baking' byk lg

fiza said...

Kuih raya umah saya dah lama habis ☺☺

Anum said...

wow sedapnya

Saya Disini said...

dh tinggal saki baki dah kuih raya kt umh sy..

Tihara said...

ada lagi kot sampai raya haji ni..haha boleh gitu :)

IntaNBerliaN said...

umah sy dah xda.. tp umah parent balik br ni ada lg.. hihi

IntaNBerliaN said...

xda iklan la pulok..

MizzTina said...

buah rotan!!! my feveret tuuuu

Nens Collection said...

umah sy tggl serdak sume..licin2..laku niaga..keke

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

banyak lagi yer kuih raya kt umah kak fieda..kt umah wani dh tinggal sisa hehe

Deqla manjew said...

wahh ada lagi? deqla dah tingal habok jek..hihi

Zul n Azizi Boarding Pets said...

Salam..

sedapnya kuih raya ni...mesti ada lagi kan...ahaks :-)

Dijemput untuk join segmen Zul n Azizi Boarding Pets....

[SEGMEN] Mencipta Bisnes Kad ZABP

Nor Idayu Abd Rahman said...

Biskut Raya kita pun ada lagi..Hihi..

Qhaifa Nur said...

kat rumah masih ada baki lagi...
last2 bawa ke opis sambil kerja sambil makan.......

Sue-Rya Qistina said...

hahaha..sama la ngan kt rumah saya tu. biskut raya bnyk lagi. xde org sudi nk dtg rumah pun. huhuhu

Nisa Greennnpanda said...

dgn bgga nye sy angkat tgn..
kat umah sy pun ade lg kuih raye, ngehehehehe... XD

Everything's Everythings said...

Raya ni suka betul biskut arab.. tapi yg beli la ;P
xkuasa nak buat sendiri

Aju Mohit said...

Assalamualaikum, saya dtg nak Beraya hihihi

Norzie hany said...

Ada sikit2 lagi.

shidaR said...

wahhh shida nye kat rumah semua abis da kak hehhee :D

Masya said...

hujung minggu hari tu baru kemas balang kuih, simpan semua balik.. kuih memang tak habis.. padehal x beli banyak pun... 2 jenis.. yg kerepek semua licin..

Si Matatajam said...

Biskut raya M abih dah masa hujung2 Syawal tu..

Si Matatajam said...

Cantik la balang kuih raya tu..berkenan M tgk...vantage ke?

sal ya said...

sarang semut pos kat saya kak. hehehe...

Myra Jay said...

Myra biskut raya dah abes, tinggal kekacang je, tu pun tak sempat nak makan :)

sue zainun said...

dah habislah k.fieda..hehe

9n0L4 said...

hihi. skrg ni pun ade lagi biskut raye. tat nenas ade lagi baki nye. ;)

wan nurul hezrina said...

nurul adalagi.nak angkat tangan tinggi2.huhu..kueh almond london ada lagi.huhu jenuh nak kasi abis.mmg bawak g opis sbb kalau tak abes takut membazir..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.