Saturday, 22 September 2012

Tanda2 hati kotor


Ya ALLAH... kau hapuskanlah segala sifat2 yg buruk ini daripada diriku 


25 org bagi komen best..:

Mira Adzlia said...

muge dibersihkan dr kekotoran hati...Amin...

Ujie said...

oh..hatiku masih kotor!
thanks atas muhasabah ni..

*fieda, nanti dah siap banner saya bagi ya. tak berapa reti buat, amik masa sikit. thanks sgt2.

teratak hati said...

Semoga dijauhkan dr hati mnjadi kotor..

ANIM said...

kak juga mohon begitu. hati kita ni fieda, kena "basuh" setiap 3 hari,dengan quran, dengan majlis ilmu dan sebagainya. itu yg pernah kak baca. kalau tak, kotor dan berkarat.
wallahu'alam.

Kakzakie said...

Terasa hati kakak pun masih tidak bersih fieda sebab dalam solat pun selalu kurang khusyuk... kena muhasabah diri kakak ini lagi fieda.

kak tini (umialya) said...

moga akak bebas dari tanda2 ini (satupn xmo...)

muhammad asyraf said...

doa dijauhkan.. :)

Norzie hany said...

Nice info....tq for sharing.

izan mama mia said...

insyaallah bersama kita memperbaiki diri......

Aju Mohit said...

Nauzubillah minta dijauhkanlah hendaknya, tq for sharing fieda

QasehnyaRania said...

sama-sama muhasabah diri kearah kebaikan ..insyaAllah
thanks kak fieda sbb share =)

Puan Kutu said...

semoga dijauhkan dr semua sifat2 nie

Si Matatajam said...

Semoga Allah hapuskan kekotoran kat hati M ni

Che Rosliza Che mat said...

Betul tue...nice sharing fieda...Semoga kita tidak tergolong dari list tersebut...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Ya Allah jauhkan aku juga daripada sifat2 yg buruk ini dalam diriku

eita said...

ya allah...
mintak dijauhkan dari segala perkara di atas...

shidaR said...

nice sharing kak fieda :)

IntaNBerliaN said...

kalu yg bk aib org lain tu teruk kan.. nanti aib sndiri terbukak br tau...

syiela said...

moga saya di jauhkan dari semua sifat ni

Tihara said...

nauzubillah, tahnks fieda...kena banyak2 istighfar, insya Allah, Allah akan tunjuk jalan agar jauh dari perkara2 di atas..takut kan

SHAHZEE said...

xnak hati kotor..mudah2an dijauhkan dr sifat2 mazmunah

sal ya said...

jagalah hati jgn dikotori...

QasehnyaRania said...

singgah pagi...cubit2 je..=)

9n0L4 said...

moge kite tidak tergolong dlm golongan hati kotor ni. amin.

wan nurul hezrina said...

nauzubillah.mintak jauhlah dr hari yang busuk.amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.