Tuesday, 2 October 2012

Adam & Hawa episod 21


Klik gambar di atas untuk sertai peraduan Tonton dan Menang Adam & Hawa



Ain mula persoalkan siapa yang sering menggunakan biliknya. Eja mula mencari muslihat untuk mengelakkan dari Ain mengetahui yang Adam seringkali datang dan bermalam di rumah mereka.

Mama Adam pula mula mendesak Adam supaya segera bertemu Ain setelah mendapat berita Ain telah pulang dari Australia. Adam ragu-ragu tentang isi hatinya kerana mungkin terlalu awal untuknya dan dia tidak bersedia.

Ibu Ain kurang senang dengan kemesraan antara Ain dan Johan. Apakah tindakan Ain terhadap nasihat ibu kepadanya?


14 org bagi komen best..:

MAY said...

br tgk smp epi 15 kat opis..

Everything's Everythings said...

BEst2 nk tnggu yg esok punya plak ;P

ieda said...

uishh semakin x sabar nak tgk episod seterunya :))

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

waaaaa..k.atie lom sempat2 nk tgk drama ni :(.Tingin gak nk tgk...terima kasih fieda kongsikn setiap episode kat sini:D

Hanif Idrus said...

Dah 21...huhuhu. Tak habis lagi download episod 6...huhuhuh

izan mama mia said...

adam...n ...hawa...selamat menonton

Che Rosliza Che mat said...

dah tengok kat astro...memang best....sekrg nie ain dah lembut hati sikit....

sal ya said...

pesal la saya tak ada feel nak tgk pun cerita ni kak? adehhh...

shidaR said...

syoknye mak2 happy layan cite nih haihh..heheee ^_^

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kwn ain tu gedik la haha...wani klu tgk adam hawa ni mmg berperasaan sikit muahahaha

Si Matatajam said...

Mai layan dua episode terus ni...

ros_reeza said...

Selamat menonton :)

sal ya said...

:D :D :D

9n0L4 said...

ohhh. yg ni takde sinopsis ke kak. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.