Friday, 5 October 2012

Adam & Hawa episod 24





Ain mula rasa tidak selesa dan takut perkara tidak diingini akan terjadi pada dirinya di tanah suci, lebih-lebih lagi selepas teringat nasihat dari ibunya.

Ain tetap berdoa memohon pelindung dan dipermudahkan sepanjang berada disana. Azie pula beriya-iya dalam segala segi namun Ain tetap berhait-hati dengan tindak tanduk dan langkahnya.

Namun suatu perkara telah berlaku antara Ain dan Adam semasa berada di sana. Dan ini memberi satu harapan kepada dirinya.

12 org bagi komen best..:

ieda said...

best betul episod nie ..
terbuntang mata ain bila nampak adam ekkeke ..
love that moment
skrg tgh edicted ngan siri nie dikk hohohoho

Aishah Jahirah said...

xmengikuti pun....

Anum said...

bestnya

PinkUmmi said...

thanks kak....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

xkan la ain xnampak lg petanda tu...dah jumpa adam kat makkah...rasa emosi pulak wani tgk cita ni haha

QasehnyaRania said...

semakin rancak.. ;)
mana2 pegi dok cite adam hawa..

teringat mber suami kt JB..
anak lelaki and anak ppuan dinamakan adam dan hawa..comey je..

skrg dh pindah p labuan ;(

Si Matatajam said...

Lambat ya nak tunggu episod 25

sal ya said...

meh sini adam nak piat sikit telinga tu.

syiela said...

dah tengok hehehhe.. minggu ni kena kejar pulak.. saya selalu download pastu tengok hari jumaat... buat marathon.. best! :)

IntaNBerliaN said...

kejap je dah episod 24 ek...

wan nurul hezrina said...

citernie dorg main kat makkah ek?

9n0L4 said...

suke episod ni. best. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.